شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور توسط گمرک منتشر شد

سازمان گمرک ایران فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور را بروزرسانی کرده و آن را منتشر کرده است. خریداران گوشی‌های مسافری باید آگاه باشند که هر مدلی از برندهای موبایل که در این فهرست وجود نداشته باشد، در داخل کشور به مشکل رجیستری خواهد خورد و در شبکه نمی‌تواند فعال باشد.

سامسونگ اولین نمونه تصویر دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را به اشتراک گذاشته است؟

سامسونگ در حالی قرار است روز چهارشنبه با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد خود از گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ رونمایی کند که تاکنون تمام مشخصات آن‌ها فاش شده است. حالا هم به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها اولین نمونه تصویر ثبت شده با دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را منتشر کرده‌اند.

بررسی تفاوت گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ وارد شده به بازار ایران

در تولید هر گوشی موبایل دو عامل مهم، به جز برند آن نقش دارد: کشور تولید‌کننده و کشور سفارش‌دهنده. این دو عامل شاید در چشم خریدار خُرد چندان تاثیرگذار نباشد اما در خروجی محصول نهایی تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند. داریا همراه پایتخت، واردکننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، در سال‌های گذشته سعی کرده تا این دو عامل مهم را برای واردات خود در نظر بگیرد.

کدهای مخفی آیفون چه کاربردی دارد؟

کدهای شماره‌گیر، کدهایی هستند که می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند، از جمله اینکه با شماره‌گیری این کدها در آیفونتان IMEI‌ دستگاهتان را شناسایی کنید و یا ببینید که سیگنال فعلی گوشی‌تان چقدر قوی است.

معرفی گوشی Nova Y۶۰ هواوی؛ انتخابی اقتصادی برای جوانان

گوشی هوشمند هواوی Nova Y۶۰ یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی هواوی از سری محبوب Nova Y است که از ویژگی‌های برجسته‌ای چون طراحی جوان پسند، صفحه نمایش FullView Display، دوربین پشتی سه‌تایی و باتری پرظرفیت بهره می‌برد. در ادامه به معرفی قابلیت‌های کلیدی هواوی نوا Y۶۰ می‌پردازیم.

فعال‌سازی ۱۶ میلیون تلفن همراه در یک سال

به گفته انجمن واردکنندگان موبایل، در یک سال گذشته، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تلفن همراه در شبکه ارتباطی کشور فعال شده و بیشترین سهم متعلق به سامسونگ با ۵۲ درصد یوده است.

انتشار تصاویر جدید از گوشی ۵G گلکسی S۲۱ FE

اخیرا تصاویری جدید از گوشی ۵G گلکسی S۲۱ FE سامسونگ منتشر شده که این محصول را در رنگ‌بندی‌های مختلف نشان می‌دهد.

خریداران گوشی‌های نوکیا از شاتل موبایل هدیه دریافت می‌کنند

شاتل موبایل طی همکاری با نماینده رسمی نوکیا در ایران، به خریداران گوشی‌های نوکیا، تخفیف خرید سیم‌کارت و بسته ۳ ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد.

مراسم معرفی قدرتمندترین گلکسی سامسونگ

شرکت سامسونگ در کنفرانس آنلاین خود جدیدترین محصولاتش در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد

چگونه در سیستم iOS فایل ها را جا به جا کنیم؟

مراحلی از چگونگی و نحوه انتقال فایل در سیستم iOS را برای شما آماده کرده‌ایم.

مطالب پر بازدید آرشیو