چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

سرماخوردگی ساده از ابتلا به کرونا پیشگیری می‌کند

یک مطالعه جدید نشان می‌ده ، سرماخوردگی می‌تواند سیستم ایمنی بدن فرد را برای محافظت در برابر کووید ۱۹ تقویت کند.

الکامپ ۱۸ تیر ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می شود

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین متقاضیان جهت ثبت نام و حضور در این نمایشگاه می‌توانند از روز چهارشنبه، ۱۲ خرداد ماه اقدام کنند.

آغازهمکاری شرکت های Safeway System و ITMC بعنوان شرکای تجاری

مدیرعامل کارخانجات مخابرایی ایران اعلام کرد : شرکت های Safeway Inspection System Company Limited و ITMC با امضای تفاهم نامه ای، همکاری خود را بعنوان شرکای تجاری در عرضه محصولات دوطرف در کشور مقصد آغاز کرده اند.

جنگ چین و آمریکا با رقابت در سیاره مریخ دوباره داغ شد

گویا رقابت چین و آمریکا تمام شدنی نیست و آخرین رقابت شان در سیاره سرخ شکل گرفته است.

مهلت ثبت‌نام غرفه‌داران نمایشگاه "اینوتکس" تمدید شد

دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۱ رسما اعلام کرد که مهلت ثبت نام غرفه داران در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری تا ۲ اردیبهشت تمدید شد.

از سخت افزارها و خدمات دیجیتالی چینی دوری کنید

وزارت امنیت داخلی آمریکا به شرکتهای آمریکایی درباره استفاده از تجهیزات سخت افزاری و خدمات دیجیتالی که توسط شرکتهای چینی ایجاد شده یا به آنها مرتبطند، هشدار داد.

بیل گیتس از هیأت مدیره مایکروسافت کناره گرفت

بیل گیتس، بنیانگذار و مدیرعامل سابق مایکروسافت از هیأت مدیره این شرکت کناره‌گیری کرد تا بتواند زمان بیشتری را به اقدامات بشردوستانه اختصاص دهد.

کدام غول‌های تکنولوژی در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی‌کنند؟‍!

در روزهای اخیر بسیاری از شرکت های تکنولوژی اعلام کرده اند که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، قصد ندارند که کنگره جهانی موبایل حضور پیدا کنند.

اینتل و سونی هم از کنگره جهانی موبایل پا پس می‌کشند!

گزارش‌ها حاکیست که بسیاری از شرکتهای بزرگ تکنولوژی همچون اینتل و سونی نیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، نمی‌خواهند در کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۲۰ شرکت کنند.

به‌دنبال انصراف شرکت‌های تکنولوژی کنگره جهانی موبایل زیر سایه شوم ویروس کرونا!

شرکت انویدیا به دنبال افزایش نگرانی های جهانی از شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا از شرکت در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل (MWC ۲۰۲۰) انصراف داد.

مطالب پر بازدید آرشیو