یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حمایت دو وزیر انجام شد

برگزاری جشنواره فیلم فجر با حمایت مالی یک اپراتور تلفن همراه/ دو برند چینی

فيلم - جشنواره فجر

پنج شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳:۰۰


در حالی که سال گذشته و امسال جشنواره فیلم فجر با حمایت مالی یک اپرتور تلفن همراه برگزار شد؛ وزیر کار گفت: سال گذشته از محل اسپانسری دو برند چینی موبایل هزینه‌های اپراتور تأمین شده است.

وایمکس نیوز - مراسم تفاهم‌نامه همکاری اپراتور سوم تلفن همراه برای حمایت مالی از جشنواره فیلم فجر با حضور وزیر ارشاد، وزیر کار و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد.
در این مراسم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری این تفاهم‌ برای دومین بار، گفت: مشارکت این اپراتور در جشنواره فیلم فجر برای معرفی بیشتر جشنواره و ارائه فیلم‌های در جشنواره به افراد بیشتری از جامعه است.
وی گفت: سینمای ایران یکی از ابزارهایی است که می‌توانیم به وسیله آن فرهنگ کشور را به دنیا معرفی کنیم.
وی ادامه داد: در همین رابطه یکی از رسالت‌های سینما، تئاتر و مطبوعات پرداختن به مسائل اجتماعی جامعه است و البته باید در این راه برای تفکیک سیاه‌نمایی از طرح مسائل واقعی حساس باشیم و با طرح این موارد در نهایت جامعه را به سمت راه‌حل‌ها سوق دهیم.
جنتی با بیان اینکه هم اکنون یکی از شبکه‌های اجتماعی در ایران 17 میلیون کاربر جذب کرده، گفت: از دیگر تحولاتی که در حال وقوع است می‌توان به موضوع ویدیو درخواستی یا تلویزیون اینترنتی اشاره کرد و در آینده نه چندان دور با کمک اپراتورهای ارتباطی ابزاری ایجاد خواهد شد که افراد روی گوشی و تبلت فیلم مورد علاقه را بتوان ببینند.
وزیر ارشاد با اشاره به جذابیت جشنواره فیلم فجر برای مردم گفت: در آستانه فیلم فجر از رؤسای سه قوه تا مردم عادی از ما درخواست بلیط جشنواره را می‌کنند و جشنواره فیلم فجر از جشنواره موسیقی و تئاتر فجر طرفداران بیشتری دارد.
در ادامه این مراسم علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تأکید کرد که سینما و فرهنگ باید به زندگی جمعی مردم کمک کند.
وی گفت: ایرانی‌ها بسیار تنها زندگی می‌کنند و حتی در دل خانواده تنها هستند و مزیت سینما جمعی بودن آن است.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی سه رسالت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای خود قائل است، خاطرنشان کرد: حمایت مالی از جشنواره فیلم فجر از سال گذشته آغاز شده و ادامه خواهد داشت.
ربیعی گفت: البته سال گذشته کل هزینه‌های رایتل از محل اسپانسری شرکت‌های هوآوی و ZTE تأمین شد و امسال نیز شرکت‌های اروپایی ابراز تمایل کردند که هنوز پاسخ نداده‌ایم.
 
منبع : فارس
 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو