شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

صدوقی در گفت و گو با وایمکس نیوز:

آمادگی کامل همراه اول برای استقبال از سال جدید

صدوقي

یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۴:۰۰


شرکت ارتباطات سیار همچون سال های گذشته با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی از آمادگی کامل در شهرهای مسافر پذیر برای خدمت رسانی به مشترکانش برخوردار است.

وایمکس نیوز – وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: با ایجاد ظرفیت پیش بینی شده در شبکه پیامک و سوییچینگ در نقاط مسافر پذیر تلاش خواهیم کرد که ارتباطی سالم و بدون اختلال را برای تمامی مشترکان همراه اول در ایام نوروز به ارمغان بیاوریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشترکان در ساعات اولیه سال تحویل برای ارسال پیامک یا برقراری ارتباط با مشکلی مواجه نخواهند بود، گفت: از آنجا که در لحظه سال تحویل تمامی مشترکان در تلاش هستند که با ارسال پیامک یا برقراری تماس با عزیزان خود سال جدید را تبریک بگویند شبکه با هجم ترافیک بسیار سنگینی روبرو می شود.
وی افزود: این موضوع باعث می شود که در ساعات اولیه سال جدید شبکه با مقداری اختلال روبرو شود که این موضوع کاملا طبیعی است و در تمامی اپراتورهای اروپایی و آسیایی مطرح نیز در مناسبت های همچون کریسمس و نظایر آن این اتفاق می افتد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به افزایش ظرفیت مراکز SMS عید نوروز 90 مشکلی در ارسال و دریافت پیامک ها نخواهیم داشت، گفت: در این طرح زیرساخت موجود مراکز SMS را روی یک سیستم جدید پیاده سازی کرده و توسعه مراکز SMS را به چهار شهر دیگر نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی همچنین میزان موفقیت تماس از سیم کارت های همراه اول را 96 درصد عنوان کرد و گفت: میانگین درصد موفقیت مکالمات در تهران 97 درصد است اما در کل کشور این عدد حدود 96 درصد عنوان شده و این به این معنی است که از هر 100 تماس انجام شده تنها حدود 3 تا 4 تماس با مشکل برقراری ارتباط مواجه می شود.

آخرین آمار میزان قطعی حین مکالمات نیز 1.5 درصد است که استاندارد آن در دنیا حدود دو درصد اعلام شده است.
 

صدوقی گفت: با این وجود ما تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین خدمت را به مشترکانمان ارایه کنیم.
 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو