دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل ایرانیان نت اعلام کرد:

شبکه پهن باند باعث رونق کسب و کار واقتصاد مردم می گردد

باقري چناري

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶:۰۰


مهندس باقری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت با حضور در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان البرز، دسترسی به زیرساخت های پهن باند را ازعوامل رونق کسب وکار و اقتصاد منطقه برشمرد.

وایمکس نیوز-مهندس باقری چناری در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان البرز با اشاره به همکاری صمیمانه شهرداری کرج در اجرای فاز اول شبکه فیبرنوری این شهر و قدردانی از نیروی انتظامی کرج به دلیل مساعدت ایرانیان نت در اجرای شبکه فیبر نوری گفت : اتصال به شبکه فیبر نوری باعث رونق اقتصادی منطقه و بهبود قیمت ها در آینده خواهد بود.
مدیرعامل ایرانیان ن گفت : در پروژه ملی ایجاد و بهره برداری از شبکه های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبر نوری به شبکه پهن باند تا سال 1404، تعداد 213.340 پورت پهن باند در اختیار مردم شریف قرار خواهد گرفت که این امر با طرح و برنامه ریزی و فاز بندی به عمل آمده اجرایی می شود.

مهندس باقری در ادامه بااشاره به افزایش دو درصدی قیمت مسکن و افزایش پانزده درصدی اجاره بهای مسکن در مناطقی که پروژه باند پهن اجرا شده است تاکید کردندکه این پروژه ملی نقش قابل توجهی در تولید و افزایش ثروت خواهد داشت.
 وی افزود: دسترسی به شبکه پهن باند برای ارگانهای دولتی به صورت کاملا انحصاری وباامنیت بالا ایجاد خواهد شد.
جلسه کار گروه توسعه دولت الکترونیک استان ا لبرز با حضور نصرالله جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و دکتر براری معاون امور دولت، مجلس وزارت ارتباطات تشکیل شده بود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو