دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فنی شرکت پست:

پست مرسولات روشندلان را رایگان توزیع می کند

حسن نژاد

پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴:۰۰


معاون فنی شرکت پست با تاکید بر این که خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه مهم ترین رسالت شبکه پستی به شمار می رود، تاکید کرد:تمامی مرسولات روشندلان که در قالب سرویس عادی ارسال می شود تا سقف هفت کیلو گرم از پرداخت کرایه پستی معاف است.

وایمکس نیوز- به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،حسن نژاد معاون فنی مدیرعامل پست با اشاره به این که پست به عنوان یک نهاد اجتماعی به تمامی آحاد مردم خدمت رسانی نموده و توسعه خدمات را به عنوان یک اصل مهم دنبال می نماید، اظهار داشت: براساس مقررات اتحادیه پستی جهانی پست های سراسر دنیا تعهد دارند تا مرسولات روشندلان عزیز که سکوگرام خوانده می شود را توزیع نمایند.
وی افزود: براین اساس پست ایران نیز موظف است تا به این عزیزان خدمات با کیفیت ارایه نماید و مرسولات آنها را  در نهایت سرعت و دقت توزیع کند.
معاون فنی شرکت پست با بیان این که تامین رضایت مشتریان از اهداف شبکه پستی است، تاکید کرد: هدف از این سرویس مساعدت و یاری به روشندلان عزیز است.
وی با اشاره به این که منابع اطلاع رسانی روشندلان محدود بوده و به صورت خط برجسته بریل تهیه می گردد، اظهار داشت: به علت آسیب پذیر بودن نوشتار این جراید، متصدیان امر قبول و توزیع نهایت دقت را در هنگام  قبول ،حمل و نقل، جا به جایی و توزیع این گونه مرسولات معطوف می کنند.
حسن نژاد همچنین در رابطه با لفاف بندی مرسولات سکوگرام نیز افزود: لازم است مرسولات در بسته بندی سلفون دار سربسته ارسال گردد تا مانع از آسیب دیدگی علائم و نشانه های خط ویژه روشندلان طی عملیات پستی شود.
وی تاکید کرد: بر روی این مرسولات علاوه بر نگارش نشانی، ضروری است کدپستی گیرنده نیز به آدرس اضافه شود تا مرسولات با دقت و سرعت بیشتری توزیع گردد.
معاون فنی شرکت پست توزیع به موقع سکوگرام را از تعهدات پست برشمرد و گفت: واحدهای توزیع به محض ورود این مرسولات طی همان روز آنها را توزیع نموده و به دست روشندلان عزیز می رسانند.
حسن نژاد اظهار امیدواری کرد: شبکه پستی بتواند با ارایه خدمات با کیفیت به روشندلان رضایت بیش از پیش آنها را فراهم آورد.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو