دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسط مبین نت انجام شد

عرضه اینترنت رایگان برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب


یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴:۰۰


اینترنت بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط وایمکس شرکت ارتباطات مبین نت تامین شد.

وایمکس نیوز – ساسان کمیلی زاده، معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت با بیان این مطلب گفت: تمامی فضای نمایشگاهی شامل غرفه ها، فضای سبز، نمازخانه و فضاهای استراحت تحت پوشش وایمکس مبین نت خواهد بود.
وی افزود: بازدیدکنندگان، غرفه داران و برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب می توانند برای استفاده از اینترنت بی سیم(wifi) نمایشگاه در غرفه های مبین نت در نمایشگاه ثبت نام کنند.
وی در مورد محل دقیق غرفه های مبین نت در نمایشگاه گفت: مبین نت در نمایشگاه دو غرفه خواهد داشت، یکی در سالن ناشران خارجی و دیگری در محوطه نمایشگاه.
وی افزود: مبین نت از آن دسته از افرادی که بخواهند حداکثر به مدت 2 ساعت با سرعت 64 کیلو بیت حجمی در حدود 20 مگابیت را استفاده کنند، هزینه ای دریافت نمی کند.
به گفته کمیلی زاده اینترنت نمایشگاه از نوع وای فای مربوط به وایمکس مبین نت است، بنابراین کسانی که سرویس وایمکس مبین نت را دارند می توانند بدون ثبت نام با استفاده از مودم خود به اینترنت نمایشگاه وصل شوند و از آن استفاده کنند.
معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات شرکت مبین نت در مورد فروش وایمکس در نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه را دانشجویان تشکیل می دهند، حضور مبین نت در نمایشگاه برای آنان فرصت خوبی است تا برای تهیه اینترنت مورد نیاز خود وایمکس بخرند.
وی گفت: ثبت نام از متقاضیان وایمکس در غرفه های مبین نت یا دفتر مدیریت هر سالن با اعمال 20 درصد تخفیف در طرح های مبین نت خواهد بود.
وی افزود: این تخفیف ها شامل تمامی متقاضیان خواهد بود و ثبت نام شدگان در نمایشگاه می توانند در قرعه کشی نیز شرکت کنند.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو