شرکت مادر تخصصی مستقلی که متولی راهاندازی خدمات حفظ شماره تلفن همراه در کنیا است، سافاریکام (Safaricom) بزرگترین بهرهبردار تلفن همراه کنیا را به ایجاد تاخیر در رسیدگی به درخواستهای مشترکان در این زمینه متهم کرد.
وایمکس نیوز - رییس شرکت دسترسی درگاهی کنیا میگوید سافاریکام مشکل آفرین شده است و کارشکنی میکند.
خدمات حفظ شماره تلفن همراه پس از تاخیرهای بسیار حدود یک ماه پیش در کنیا راهاندازی شد و در نخستین ماه آن حدود 44 هزار درخواست تعویض بهره بردار دریافت شده است.
به بسیاری از این درخواستها رسیدگی نشده است و آنهایی هم که این خدمات را دریافت کردهاند در ارسال پیامک دچار مشکل شدهاند.
شرکت سافاری کام از 43 هزار درخواست دریافتی فقط به 10 هزار درخواست رسیدگی کرده است.