یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازديد وزير ارتباطات آذربايجان از مبين‌نت

رامين قلي زاده - آذربايجان

پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري‌هاي نوين آذربايجان که به دعوت وزير ارتباطات کشورمان به ايران سفر کرده بود، از شرکت ارتباطات مبين‌نت بازديد کرد.

وايمکس نيوز - "رامين قلي‌زاده" در سفرش به ايران در کنار هيئت همراه، دوشنبه 26 مهر ماه از شرکت ارتباطات مبين‌نت بازديد کرده و از نزديک با نحوه ارايه خدمات اينترنت باندپهن بي‌سيم توسط مبين‌نت و همچنين ارايه محصول جديد TD-LTE آشنا شد. 
در ابتداي اين جلسه مديرعامل مبين‌نت اين جلسه را فرصت مناسبي براي گسترش همکاري‌هاي مبين‌نت در فضاي بين‌المللي و ارتباط با ساير کشورهاي منطقه دانست. همچنين وزير ارتباطات آذربايجان ضمن ابراز خرسندي از برگزاري اين جلسه، امکان حضور مبين‌نت به عنوان گسترده‌ترين اپراتور بي‌سيم ثابت در منطقه را مثبت ارزيابي کرده و در خصوص همکاري‌هاي لازم در اين مسير قول مساعد داد.
در ادامه، وي با همراهي مديرعامل و معاون بازاريابي و فروش و معاون عمليات شرکت ارتباطات مبين‌نت، از بخش‌هاي مختلف شرکت نظير واحدهاي تکنولوژي، طراحي، آي‌تي، نگهداري شبکه، مرکز خدمات مشترکان، آماده‌سازي تجهيزات سايت‌ها و مودم‌ها بازديد کرده و از پويايي اقدامات انجام شده ابراز رضايت کرد.
 قلي‌زاده گفت: «مبين‌نت توانسته است با بکارگيري فناوري‌هاي نوين در اين حوزه جايگاه مناسبي را به دست آورد و قطعا مي‌تواند با ديد جهاني، شبکه مبين‌نت را در سطح دنيا مطرح کند. »

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو