دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برپايي «الکام‌گيمز» در نمايشگاه الکامپ امسال

الکامپ

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰


مديرعامل بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي با اعلام جزييات برپايي بخش ويژه بازي‌هاي رايانه‌اي در نمايشگاه الکامپ گفت: فعالان صنعت بازي‌سازي براي حضور در بخش «الکام‌گيمز» تا 70 درصد تخفيف مي‌گيرند.

وايمکس نيوز- حسن کريمي قدوسي گفت: با همکاري و هماهنگي انجام شده ميان بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي و سازمان نظام صنفي رايانه‌اي به عنوان برگزار کننده الکامپ، براي نخستين بار بخش «الکام‌گيمز» در نمايشگاه الکامپ امسال برپا مي‌شود.

وي با بيان اين که بنياد ملي بازي هاي رايانه‌اي از حضور شرکت‌هاي بازي‌سازي در الکامپ، به طور جدي حمايت مي‌کند گفت: شرکت‌هايي که زير 3 سال سابقه تاسيس دارند تا 70 درصد هزينه‌هاي مکان و فضاي آنها را بنياد تقبل مي‌کند و در مورد شرکت هاي بالاي سه سال، 50 درصد هزينه‌هاي مکان آنها را بنياد مي‌پردازد. 
 مديرعامل بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي با بيان اين که امسال  300 متر فضا براي موضوع الکام‌گيمز در نظر گرفته شده است گفت: بر اين مبنا بايد بر اساس تعداد افرادي که ثبت نام مي‌کنند و همين طور بخش‌هاي مربوط به بنياد برنامه‌ريزي کرد.
کريمي قدوسي گفت: اين فرصت به بازي‌سازان اطلاع‌رساني شده و آنها تا اول آذرماه  فرصت دارند تا از طريق سايت بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي براي حضور در اين رويداد ثبت نام کنند.
وي با بيان اين که نمايشگاه TGC در 9 و 10 ارديبهشت سال آينده برگزار مي‌شود گفت: در اين نمايشگاه بستر مذاکره ميان شرکت‌ها و بازي‌سازان ايراني با ناشران و بازي‌سازان سطح اول جهان فراهم مي‌آيد. اما الکام‌گيمز به عنوان يک برند جديد در مهم‌ترين نمايشگاه حوزه IT ايران، مي‌تواند توانمندي‌هاي صنعت بازي‌سازي ايران را به خوبي معرفي کند.
مديرعامل بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي تاکيد کرد: به همين دليل بنياد از تمامي شرکت‌هاي بازي‌ساز فعال براي مشارکت در هر دو اين رويدادها که در نهايت به رشد بازي سازي در ايران کمک مي‌کند دعوت مي‌کند.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو