دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورود به الکامپ، تنها با رجيستري

بحري

سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰


مدير اجرايي نمايشگاه الکامپ بيست‌ودوم از لزوم رجيستري افراد براي ورود به الکامپ و غرفه‌هاي اين نمايشگاه سخن گفت.

وايمکس نيوز- باقر بحري با اشاره به رجيستري بازديدکنندگان الکامپ بيست‌ودوم گفت: رجيستري نمايشگاه الکامپ از امروز سه‌شنبه 23 آذر در پورتال سازمان نظام صنفي رايانه‌اي قرار مي‌گيرد و کساني که مي‌خواهند در الکامپ شرکت کنند، بايد پيش از ورود به نمايشگاه خود را رجيستر کرده، کارت دريافت کنند و وارد شوند.

وي با تاکيد بر مزيت‌ رجيستري افراد اظهار کرد: بيشترين ارزش رجيستري اين است که مشتري شناسايي مي‌شود. وقتي بازديدکنندگان براي حضور در نمايشگاه رجيستر کرده و به غرفه‌ها مراجعه مي‌کنند، غرفه‌داران مي‌توانند بدانند با چه کسي صحبت مي‌کنند و اينکه چه مشخصاتي دارند، در صورتي که در نمايشگاه‌هاي قبلي چيزي به عنوان رجيستري نبود.

بحري که نايب رئيسي سازمان نظام نظام صنفي رايانه‌اي تهران را نيز بر عهده دارد، درباره شرايط رجيستري براي نمايشگاه الکامپ بيان کرد: مخاطبان الکامپ فقط کافي است با کد ملي و شماره تلفن براي اين کار ثبت‌نام کنند. همچنين جلوي در نمايشگاه افراد را ثبت‌نام مي‌کنيم وکارت ورود نيز در همان زمان به آنها داده مي‌شود.

مدير اجرايي نمايشگاه الکامپ بيست‌ودوم ادامه داد: رجيستري مقدمه‌اي براي شناسايي ورود افراد است. کسي که خود را در پورتال سازمان نظام صنفي رايانه‌اي رجيستر نکرده باشد، نمي‌تواند وارد غرفه‌هاي نمايشگاه شود، بنابراين خودبه‌خود جلوي عده‌اي که مخاطب واقعي اين نمايشگاه نيستند و براي تفريح آمدند گرفته مي‌شود.

بحري با اشاره به هزينه‌اي که هنگام ورود به نمايشگاه بين‌المللي از افراد دريافت مي‌شود، بيان کرد: در حال حذف وروديه‌اي هستيم که هنگام ورود به نمايشگاه از افراد گرفته مي‌شود و آن را به رجيستري ارتباط مي‌دهيم. بدين‌ترتيب افراد بدون رجيستري و تنها با پرداخت هزينه نمي‌توانند به غرفه‌ها وارد شوند.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو