دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون تجاري مخابرات ايران خبر داد:

رويکرد مخابرات نسبت به شبکه ملي اطلاعات

الکامپ

یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰


معاون تجاري مخابرات ايران اقدامات طراحي شده و صورت گرفته از سوي مخابرات را گامي موثر در راستاي اغناي شبکه ملي اطلاعات دانست.

وايمکس نيوز- به گزارش روابط عمومي شرکت مخابرات منطقه تهران،مهندس سميع الله صادقي با حضور در غرفه شرکت مخابرات در نمايشگاه الکامپ 2016 اظهار کرد:افزايش ترافيک ديتا از سوي مشترکان شرکت مخابرات از مهم ترين اهداف شرکت به شمار مي رود و براي دسترسي به اين مهم ،ايجاد سامانه هاي جانبي از جمله رويکردهاي شرکت مخابرات به شمار مي رود.
مهندس صادقي با اشاره به رونمايي از فازهاي مختلف شبکه ملي اطلاعات اظهار کرد:براي دسترسي مناسب به خدمات محتوايي تلاش مي شود سرعت و کيفيت اينترنت مخابرات در شرايط بهتري قرار گيرد.بر همين اساس تجهيزات لازم فراهم شده تا در آينده اي نه چندان دور شاهد افزايش کيفيت اينترنت مخابرات بوده وخدمات محتوايي غني و متعددي را به مشترکان خود ارائه کنيم.
مهندس صادقي همچنين از اجراي آزمايشي طرح واي فاي شهري خبر داد و گفت:اين طرح در حال حاضر در استان هاي مختلف دنبال مي شود تا با اين شيوه امکان دسترسي به اينترنت پرسرعت و ارزان در اماکن عمومي شهرهاي مختلف ميسر شود.
وي با اشاره به رقابتي که به دنبال روي کار آمدن شرکت هاي FCP ايجاد شده،اظهار کرد:براي حفظ بازار در شرايط رقابتي رويکرد مناسب آن است که با حفظ و ارتقاء کيفيت مشتريان خود را حفظ کرده و با ارائه سرويس هاي باکيفيت درآمدزايي شرکت را افزايش دهيم.
معاون تجاري شرکت مخابرات در عين حال از نياز اين شرکت به ايجاد شبکه هاي جديد ياد کرد و گفت:در اين زمينه تاکنون مناقصات متعددي نيز برگزار شده و اميد مي رود با بهره برداري از طرح هاي جديد سرعت و کيفيت اينترنت مخابرات شرايطي به مراتب بهتر از قبل داشته باشد.علاوه بر اين با فراهم آوردن شرايط مناسب براي همکاري شرکت هاي ارائه کننده خدمات محتوايي تلاش مي شود سرويس ها و خدمات متنوع تري نيز در اختيار مشترکان قرار گيرد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو