شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت سیم کارت های دایمی همراه اول بیش از 11 درصد کاهش می یابد

همراه اول

شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۷:۰۰


سیم کارت های دایمی همراه اول با پیش شماره 0912 که پیش از قیمت شان 288 هزار تومان بود با قیمت 245 هزار و 800 تومان به فروش می رسند.

وایمکس نیوز – وحید صدوقی در نشست خبری به مناسبت هفته ارتباطات با بیان این مطلب گفت: این اقدام همراه اول در راستای کمک به متقاضیان بوده به طوری که با این کار قیمت سیم کارت های دایمی همراه اول 11 و نیم درصد کاهش داشته است.
وی افزود: 130 هزار تومان از مبلغ کل این سیم کارت ها مربوط به تضمین، 4 هزار و 800 تومان مالیات بر ارزش افزوده و صد و 20 هزار تومان نیز برای حق اتصال در نظر گرفته شده است.
وی در توضیح اینکه تضمین و ودیعه چه تفاوتی با یکدیگر دارند، گفت: تضمین که 130 هزار تومان است به مشتری این اجازه را می دهد که همواره بتواند از سرویس رومینگ استفاده کند به طوری که مشتری در صورت خرید سیم کارت دایمی 0912 برای خروج از کشور و استفاده از رومینگ نیازی به مراجعه و دادن تضمین نخواهد داشت.
به گفته صدوقی با ابداع این روش مشتریان حق انتخاب خواهند داشت تا یکی از دو نوع سیم کارت های تضمین دار با پیش شماره 0912 و بدون تضمین با پیش شماره 0910 را تهیه کنند.
وی در مورد اینکه آیا از این پس قیمت سیم کارت های 288 هزار تومانی و بالاتر در بازار کمتر می شود، گفت: هر سیم کارت با توجه به میزان ودیعه ای که سابق بر این داشته است در بازار خرید و فروش می شود.
معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار نیز در این جمع حضور داشت و در مورد قیمت سیم کارت ها با ودیعه های مختلف گفت: تا یکماه دیگر سامانه ای از طریق پیامک برای همراه اولی ها اطلاع رسانی می شود به طوری که فرد می تواند از طریق آن سامانه میزان مبلغ ضمانت شماره خود را بداند.
محمد مهدی عطوفی گفت: این اقدام برای شفاف شدن بازار خرید و فروش سیم کارت و آگاهی مشتریان همراه اول صورت گرفته است.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو