دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکسي‌هاي آنلاين موضوع اين هفته مناظره تلويزيون

اسنپ

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳:۰۰


فعاليت تاکسي‌هاي آنلاين در تلويزيون به مناظره کشيده مي‌شود.

وايمکس نيوز- به گزارش روابط عمومي شبکه يک، يکي از اهداف اصلي اجراي سياست هاي اصل 44 در کشور، ارتقاي رقابت با هدف بهبود خدمات و کاهش انحصار است. گسترش کسب و کارهاي نوين و اينترنتي، موجب تقويت رقابت در ميان کسب و کارهاي مختلف و بهبود خدمات مي شود. اما با توجه به ظهور و گسترش کسب و کارهاي مجازي، بايد بستر قانوني و حقوقي لازم براي فعاليت کسب و کارهاي نوين و خلاق ايجاد شود تا ضمن افزايش سطح رضايت مشتريان، زمينه نهادي و حقوقي لازم براي فعاليت ديگران نيز در اين نوع کسب و کارها فراهم گردد. سرويس تاکسي هاي آنلاين به شما کمک مي کند تا با نصب يک برنامه بر روي موبايل تان،‌ موقعيت خود را مشخص کنيد و تاکسي هاي اطراف خود را براي رسيدن به مقصد فراخوان و مبلغ سفر را آنلاين و يا به صورت نقدي به راننده پرداخت کنيد.

استفاده از اين خدمات در شرايط کنوني بسيار به صرفه است زيرا شما قبل از درخواست سفر مي توانيد با انتخاب مبدا و مقصد هزينه دقيق سفر خودتان را مشاهده نماييد.

برنامه چالشي جمعه، 29 بهمن مناظره شبکه يک با موضوع "فعاليت نرم افزارهاي تاکسي آنلاين" با حضور صاحب‌نظران، کارشناسان و اصحاب رسانه به روي آنتن خواهد رفت.

در سوال نظر سنجي اين هفته هم از بينندگان پرسيده شده است:

با وجود شکايت تاکسي تلفني‌ها، آيا با فعاليت نرم افزارهاي تاکسيراني موافقيد؟ 1- بله  2-  خير. بينندگان مي توانند با ارسال گزينه مورد نظر به شماره پيامک 3000013 در اين نظرسنجي مشارکت کنند.

برنامه مناظره به تهيه‌کنندگي عليرضا اسکندري کاري از گروه دانش و اقتصاد شبکه يک سيما است که جمعه‌ها حدود ساعت 10 صبح با اجراي مرتضي حيدري پخش مي شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو