یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرايط استثنايي فروش پهناي باند «آسياتک»

آسياتک

دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰


با نزديک شدن به پايان سال ???? و به جهت ارائه خدمات مطلوب و با کيفيت پهناي باند با قيمتي مناسب، پهناي باند آسياتک با شرايطي بي‌نظير ارائه مي‌شود.

وايمکس نيوز- محمدعلي يوسفي‌زاده، مدير عامل شرکت آسياتک با بيان اين مطلب از ارائه هر مگ پهناي باند با قيمتي رقابتي در اين بازه زماني خبر داد و گفت: اکنون اين شرکت بزرگترين مصرف کننده و توليد کننده پهناي باند در ميان اپراتورهاي کشور است و اين کاهش قيمت مطابق مصوبه 237 کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي براي مدتي محدود در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اينکه آسياتک در حال حاضر بزرگترين ديتاسنتر محتوايي کشور را در اختيار دارد، اضافه کرد: اکنون بيش از  Gbps120 ترافيک روي اين ديتاسنتر توليد و مصرف مي شود و در ساعتهاي اوج مصرف، مقدار قابل توجهي از ترافيک مصرفي کشور بر روي اين ديتاسنتر قرار مي گيرد که اين عامل سبب شده قيمت اينترنت تمام شده براي آسياتک نسبت به ساير تامين کنندگان اينترنت در شرايط مساوي، پايين تر از ديگران باشد.

مديرعامل آسياتک بالاترين مزيت اين طرح را قيمت مناسب همراه با افزايش کيفيت براي کاربران اعلام کرد و ادامه داد: شرکت آسياتک اکنون پهناي باند را از شش مسير بين المللي تامين مي کند و اين موضوع باعث شده ترافيک کلي شرکت هيچگاه با قطعي کامل روبرو نشود و اگر کاربران و مشترکين روي يک مسير دچار اختلال شوند، بلافاصله با سوييچ به مسير ديگري، موضوع حل مي‌شود.

وي با تاکيد بر همسو بودن آسياتک با سياست‌هاي کلان کشور و تلاش در راستاي همراهي با اقتصاد مقاومتي و تحقق اهداف فاز دو شبکه ملي اطلاعات، يادآور شد: ميزباني از سايتها و توليد محتواي داخلي، عامل مهمي براي جلوگيري از خروج ارز از کشور است.

يوسفي‌زاده همچنين تصريح کرد: شرکت آسياتک به عنوان يکي از شرکت هاي داراي مجوز از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، براي انتقال محتواي توليد داخل از خارج از مرزهاي ميهن اسلامي به درون کشور، با صرف هزينه هاي بسيار و راه اندازي ديتا سنترهاي داخلي پيشرفته و توسعه زيرساخت در راستاي کمک به تحقق اهداف بلند مدت خود، نقش بسيار مهمي در کاهش و اندوخته سازي هزينه هاي ارز در حال خروج از کشور ايفا کرده و گام مهمي در تحقق اقتصاد مقاومتي برداشته است.

وي مزيت استفاده از ديتاسنتر داخلي را دسترسي سريع و راحت به محتواي داخلي عنوان کرد؛ به طوري که مشترک بدون محدوديت سرعت مي تواند به محتواي داخلي دسترسي پيدا کند.

مديرعامل آسياتک در پايان با توجه به قرار گرفتن اين طرح در ايام پاياني سال و مدت زمان محدود ارائه اين سرويس ويژه به سازمان ها و شرکت‌هاي دولتي و خصوصي و ديگر ديتا سنترها و همچنين استقبال کم نظير از اين طرح، از متقاضيان درخواست کرد براي دريافت اين سرويس ويژه و بهره مندي از مزاياي ويژه اين طرح با آدرس ايميل isdp@asiatech.ir تماس بگيرند.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو