دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس کانون دفاتر خدماتی ارتباطی کشور خبر داد:

ارایه سرویس وایمکس با شرایط جدید در دفاتر خدمات ارتباطی

وايمکس

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴:۰۰


رییس کانون دفاتر خدماتی ارتباطی کشور از مذاکره با اپراتور مبین نت برای ارایه سرویس وایمکس باشرایط جدید در این دفاتر خبر داد.

وایمکس نیوز - علی فلاح حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه هم اکنون حدود شش ماه است که تعدادی از دفاتر خدمات ارتباطی سرویس وایمکس مبین را به متقاضیان ارایه می کنند، گفت: مذاکراتی با مبین نت صورت گرفته تا دفاتر با شرایط جدیدی این سرویس را واگذار کنند.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی ثبت نام سرویس وایمکس در دفاتر نیازمند ساختار خاص و وجود شرایط مالی ویژه است، افزود: در صورت محقق شدن مذاکرات جدید با مبین نت دیگر نیازی به وجود شرایط مالی خاص نیست.
وی با اشاره به استقبال کاربران از سرویس وایمکس، بیان کرد: به طور قطع با تحقق شرایط جدید امکان واگذاری سرویس وایمکس در دفاتر خدمات ارتباطی بیشتر خواهد شد.
فلاح حقیقی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تعدادی از دفاتر خدمات ارتباطی در تهران و شهرستان ها سرویس وایمکس را واگذار می کنند، افزود: امیدواریم با تحقق شرایط اپراتور مبین نت، امکان واگذاری این سرویس برای تمامی دفاتر خدمات ارتباطی در سراسر کشور فراهم شود.
وی گفت: زمان عملیاتی شدن این طرح به موافقت اپراتور وایمکس مبین نت بستگی دارد.
این در حالی است که هم اکنون متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی در خصوص خرید مودم وایمکس مبین نت اقدام کنند بر همین اساس کارشناسان دفاتر خدمات ارتباطی بررسی های لازم را انجام داده و تقاضای افراد را ثبت می کنند، سپس مودم لازم را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
پس از ثبت نام، تقاضاهای متقاضیان در زمینه دریافت خدمات مبین نت به دفاتر به صورت الکترونیکی به بخش فنی مبین نت ارجاع داده می شود و سپس کارشناسان فنی این اپراتور براساس زمان بندی های خود در زمینه ارایه این سرویس اقدامات لازم را انجام می دهند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو