یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نصب سه هزار تلفن ثابت توسط اپراتورهاي جديد مخابراتي

تلفن ثابت

یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵:۰۰


شرکت مخابرات ايران در بازه زماني سه ماهه پاياني تابستان تا پاييز امسال حدود ?.? ميليون تلفن ثابت منصوبه را در کشور جمع‌آوري کرده است.

وايمکس نيوز- آمارهاي رسمي ارائه شده از سوي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات نشان مي‌دهد که شرکت مخابرات ايران تا پايان پاييز سال جاري توانسته 30 ميليون و 504 هزار و 607 تلفن ثابت شهري و روستايي فعال کند.
 مخابرات تاکنون 35 ميليون و 325 هزار خط تلفن ثابت در کشور نصب و 86.36 درصد از مجموع خطوط را دايري کرده است؛ ضريب نفوذ اين اپراتور ثابت تا بازه زماني پايان آذر ماه سال جاري 38.28 درصد بوده است.
 ضريب نفوذ شرکت مخابرات ايران در حالي از 38.22 درصد تا پايان شهريور ماه سال جاري به 38.28 درصد تا پايان آذر ماه رسيده است که اين شرکت ظرف سه ماه مذکور حدود يک ميليون و 700 هزار تلفن منصوبه در کشور را جمع‌آوري کرده است.
 در حاليکه مخابرات اين تعداد تلفن منصوبه را جمع‌آوري کرده است اما شرکتهاي ارتباطات فرزانگان پارس (ايرافون قشم)، آريا رسانه تدبير (شاتل) و رسانه مهر وطن (ضحي کيش) نيز تا پايان آذر ماه سال جاري به ترتيب 40,000، 3,417 و 300,000 تلفن در کشور منصوب داشته‌اند.
 اما از بين اين سه شرکت، ايرافون قشم و ضحي کيش توانسته‌اند به ترتيب 40,000 و 151,961 تلفن را دايري کنند.
 شرکت شاتل هم که با تکيه بر پروانه FCP (پروانه ارتباطات ثابت) خود وارد ارائه خدمات تلفن ثابت شده، نتوانسته در اين بازه زماني از ميزان تلفنهاي منصوبه چيزي را دايري کند.

منبع: تسنيم

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو