دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مديرعامل مخابرات مطرح کرد؛

تعرفه اتصال فيبرنوري به منازل تعيين شد

فيبرنوري

سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰:۰۰


مديرعامل شرکت مخابرات ايران نحوه استفاده از سرويس فيبرنوري منازل را تشريح کرد و گفت: تعرفه استفاده از اين سرويس مطابق مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، تعيين شده است.

وايمکس نيوز- با تاکيد براينکه تعرفه استفاده از خدمات شبکه دسترسي فيبرنوري، مطابق با مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات است، اظهار داشت: مطابق با آنچه که در مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات براي نرخ دسترسي به اينترنت آمده است، بسته هاي تعرفه اي براي متقاضيان دسترسي به فيبرنوري نيز درنظر گرفته شده است.

وي با بيان اينکه هم اکنون در ارائه اين سرويس در شهرهاي اعلام شده، محدوديت پوشش وجود دارد اما به سرعت پوشش شبکه تکميل خواهد شد، خاطرنشان کرد: از زمان درخواست تقاضا، در صورتيکه مشترک در محدوده تحت پوشش اين سرويس باشد، ظرف مدت حداکثر 48 ساعت، اين سرويس برقرار و آن را ارائه خواهيم کرد.

مديرعامل شرکت مخابرات ايران با تاکيد براينکه درفاز نخست شبکه دسترسي فيبرنوري منازل در شهرهاي تهران، مشهد، اصفهان، کرج، تبريز، شيراز، اهواز و کرمانشاه، راه اندازي شده است، ادامه داد: در اين مرحله ظرفيت سازي براي 8 شهر با اولويت مجمتع هاي مسکوني، واحدهاي تجاري، سازمانهاي دولتي، دانشگاهها، بيمارستانها و مدارس صورت گرفته است.

وي با اشاره به اينکه در محدوده هاي مختلف شهري اين سرويس قابل ارائه خواهد بود، گفت: اولويت واگذاري در تهران براي مجتمع هاي تجاري و مسکوني است و در صورتي که مشترکي پيش از اين، مشترک سرويس ADSL مخابرات بوده باشد، ارائه سرويس از طريق برگردان روي فيبرنوري انجام مي شود و در صورتيکه براي نخستين بار متقاضي بخواهد از سرويس مخابرات استفاده کند، بايد فيبرکشي انجام گيرد.

سرائيان گفت: سرويس دسترسي شبکه فيبرنوري براساس بسته هاي تعريف شده براي 50 گيگابايت مصرف با سرعت 50مگابيت، حدود 60 هزار تومان به صورت ماهانه درنظر گرفته است و براي 200 گيگابايت مصرف و سرعت 50 مگابيت، تعرفه اي حدود 300 هزار تومان پيش بيني شده است.

وي با تاکيد براينکه بسته هاي مختلفي متناسب با درخواست متقاضي در سطوح متفاوت براي متقاضيان فيبرنوري منازل تعريف شده است، گفت: در پرتال مخابرات با وارد کردن شماره تلفن مشترک، شرايط درخواست سرويس، نحوه پوشش، هزينه مودم و تعرفه ها اطلاع رساني شده است. متقاضيان مي توانند با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ايران، سرويس مدنظر خود را انتخاب کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو