دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با امضای سند سرمایه گذاری

توافق MTN با ایرانیان نت امروز قطعی شد

واعظي

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳:۰۰


آخرین مراحل توافق بین طرف های ایرانی و شرکت ام تی اِن با حضور مهندس باقری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت و آقای شاتر مدیرعامل شرکت MTN امروز درایران به انجام رسید .

وایمکس نیوز – مهندس باقری چناری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت با اعلام این مطلب گفت: از بین شرکت های متعدد علاقمند به مشارکت در "پروژه ملی انتقال اطلاعات بر بستر فیبر نوری" ، شرکت MTN  پس از مذاکرات طولانی و مفصل با سهامداران ایرانیان نت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به حضور در این پروژه ملی، از طریق تملک بخشی از سهام ایرانیان نت شد.

باقری گفت : شرکت مذکور در ده ها کشور جهان فعالیت تجاری دارد و پیش از این با تملک بخشی از سهام یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی کشورمان به بازار ارتباطات کشور وارد شده بود.

باقری اقزود : شرکت ایرانیان نت طی سه، چهار سال اخیر با نصب و راه اندازی شبکه دسترسی فیبرنوری در نمایشگاه بین المللی تهران و نصب و بهره برداری آزمایشی از شبکه FTTX منطقه جهانشهر کرج ، موفق به جلب نظر سرمایه گذاران بزرگ بین المللی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گردیدکه با مذاکرات انجام شده با حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت MTN به دلایل گوناگون از بین شرکت های متقاضی سرمایه گذاری انتخاب گردید.

وی با اشاره به نحوه سرمایه‌گذاری شرکت MTN اظهار داشت: طبق این سندسرمایه‌گذاری که امروز به امضارسید، 300 میلیون دلار سرمایه‌گذاری مستقیم و 450 میلیون دلار فاینانس برای ایجاد FTTX در مناطق مختلف صورت می گیرد. 

باقری گفت : درحال حاضر شرکت ایرانیان نت در منطقه جهانشهر کرج (یکی از هشت کلانشهری که شرکت ایرانیان نت متعهد به اجرای انحصاریFTTx در آنجا است) آماده ارایه سرویس به متقاضیان دسترسی به فیبرنوری است و سرویس دهی آزمایشی این شبکه در مناطق مهم شهر آغاز شده است.
همچنین در نمایشگاه بین المللی تهران نیز از سال گذشته دسترسی به شبکه FTTx برای کلیه غرفه های شرکت کنندگان داخلی و خارجی میسر بوده است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو