دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح اولين لينک فيبر نوري مخابرات در آبادان

فيبرنوري

پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵:۰۰


دکتر محمود واعظي در ابتداي ورود به استان خوزستان با حضور در منزل شهيد حياتيان اولين لينک فيبر نوري آبادان را افتتاح کرد

وايمکس نيوز- دکتر محمود واعظي در ابتداي ورود به استان خوزستان با حضور در منزل شهيد حياتيان نخستين لينک فيبر نوري آبادان را  افتتاح کرد و در جمع خبرنگاران گفت : در اين سفر دو افتتاح بزرگ داريم که يکي در منطقه ابادان و خرمشهر که با سرمايه گذاري 200 ميليارد توماني توسط شر‌کت مخابرات ، اپراتور هاي تلفن همراه و سازمان منطقه آزاد اروند، انجام شده است
وي تصريح کرد : مرکز  nix و گيت وي بين الملل اهواز را افتتاح مي کنيم.
وزير با اشاره به اقدامات اخير مخابرات در رساندن فيبر نوري به منازل و محل کار، تاکيد کرد : نخستين استان براي اين کار خوزستان و شهر آبادان بود و اين باعث افتخار و برکت کار ما است که دراين ميان، براي ادامه کار و انتقال فيبرنوري به يک ميليون نقطه تلاش مي کنيم.
وي دليل انتخاب منطقه آزاد اروند براي اين طرح را ايجاد تحول به وسيله فيبر نوري در اين منطقه اعلام کرد و افزود : اميدواريم با اين حرکت يک گام براي ايجاد رضايت مردم برداريم.
واعظي به مسئله ريزگردها هم اشاره کرد و گفت : ما در دولت نسبت به ريزگردها دغدغه داريم و هر زمان خبري درباره ريزگردها مي شنويم ، ناراحت هستيم و بودجه اي براي مبارزه با ريزگردها تصويب کرديم.

وي تاکيد کرد: آنچه که مربوط به سرزمين ايران مي شود قطعا در يک فاصله کوتاه با سرمايه گذاري برطرف مي شود و بخش ديگر مربوط به کشور عراق مي شود که در حال انجام مذاکرات هستيم که البته قول هايي هم داده شده است و اميدواريم به نتيجه برسد.
 وزير ارتباطات اظهار کرد: تا زمان رفع مشکل ريزگردها تمام دستگاه هاي دولتي موظف هستند به توسعه خوزستان توجه جدي داشته باشند.
 دکتر واعظي تصريح کرد : با مشارکت و همت بالايي که مردم خوزستان در انتخابات داشتند وظيفه اين دولت و دولت دوازدهم را مضاعف مي کند که بيشتر به مردم فهيم خوزستان خدمت کند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو