دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتصال منازل به فيبر نوري در استان‌ها

فيبرنوري

یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰


مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران ضمن استقبال از حضور ساير شرکت‌ها براي طرح اتصال فيبر نوري به منازل، مخابرات را پيشتاز اين محصول دانست و از فراهم شدن زيرساخت‌ها براي ساير استان‌ها در فاز دوم اين طرح خبر داد.

وايمکس نيوز- محمدرضا بيدخام با اشاره به طرح تانوما، گفت: فاز اول اتصال فيبر نوري به منازل از چهارم ارديبهشت سال جاري براي هشت شهر مرکز استان کليد خورد تا بتوانيم پهناي باند را به راحتي به داخل منازل انتقال دهيم و مشتريان از سرويس‌هاي بهتر و با کيفيت بهتر بهره ببرند.

وي با اشاره به حضور ساير شرکت‌ها در طرح فيبر نوري، بيان کرد: شنيديم که شرکت‌ ايرانيان نت وارد اين حوزه شده‌اند و ما نيز از ورود اين شرکت‌ استقبال مي‌کنيم. هرچند مخابرات ايران پيشتاز اين محصول است.

مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران با بيان اينکه طرح فيبر نوري از ارديبهشت 1395 توسط شرکت مخابرات ايران دنبال مي‌شود، افزود: با توجه به نيازي که در بازار وجود دارد به دنبال طرح اتصال فيبر نوري به منازل رفتيم و زيرساخت‌هاي لازم را فراهم کرديم. همچنين به دنبال فراهم کردن زيرساخت‌ها براي ساير استان‌هاي کشور هستيم.

بيدخام خاطرنشان کرد: تلاش بر اين است تا پايان سال بتوانيم اکثر استان‌ها را با توجه به زيرساخت‌هاي موجود در اين زمينه فعال کنيم و اين کار در فاز دوم طرح تانوما اجرا مي‌شود.

وي درباره چگونگي فعال شدن طرح تانوما براي مشترکان، توضيح داد: مشترکان در سايت شرکت مخابرات ايران ثبت درخواست مي‌کنند و با توجه به درخواست آنها در صورت وجود امکانات اين طرح برايشان اجرا مي‌شود و در غير اين صورت در نوبت قرار مي‌گيرند.

مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران همچنين بيان کرد: استفاده از اين فناوري امکان انتقال ديتاي پرسرعت را فراهم مي‌کند و کليه مشتريان مي‌توانند با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ايران و وارد کردن شماره تلفن خود به ثبت درخواست اقدام کنند.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو