دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سهامداران ایرانیان نت:

هرگونه تغییردرتیم مدیریت ایرانیان نت منتفی است

ايرانيان نت

سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰:۰۰


هفته گذشته، سایت خبری تماس نیوز با استناد به شنیده ها از تغییر مدیرعامل شرکت ایرانیان نت خبر داد. اما سهامداران این شرکت نسبت به این خبر واکنش نشان داده و هرگونه تغییردر مدیریت اپراتور چهارم را تا نهایی شدن موضوع سرمایه گذاری خارجی منتفی دانستند.

وایمکس نیوز- روابط عمومی شرکت ایرانیان نت در توضیحی بر خبر روز چهارشنبه 14 تیر‌ماه سایت خبری تماس نیوز و باز نشر آن در سایر رسانه ها اعلام کرد: 
برابر تصمیمات آخرین جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام مورخ 10/3/96 ،کلیه سهامداران بر ثبات و استمرار مدیریت شرکت ایرانیان نت تا نهایی شدن حضور سرمایه گذارخارجی برابر توافق نامه مورخ 18May 2017 با شرکت MTN  که درحضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است تاکید داشته و هر گونه تغییر در تیم مدیریت کنونی این شرکت را منتفی می دانند.
این موضوع در جلسه مورخ 19 مرداد ماه 96 هیئت مدیره این شرکت باردیگر مطرح و هرگونه تغییر در ساختار مدیریتی اپراتور چهارم را تا تعیین تکلیف سرمایه گذار خارجی صحیح ندانسته و اخبار منتشره در رسانه ها را فاقد منبع صحیح خبری قلمداد کرده و هر گونه تغییر مدیرعامل را تکذیب کردند.
همچنین روابط عمومی اپراتور چهارم اعلام کرده است که وزیر ارتباطات از ثبات مدیریت و عدم تغییر در تیم مدیریت شرکت ایرانیان نت در شرایط کنونی حمایت کرده و بر تلاش ایرانیان نت در استقرار هر چه سریعتر سرمایه گذار خارجی تاکید دارد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو