پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مبين نت طرح‌هاي تشويقي TD-LTE را در تابستان افزايش مي‌دهد

رياضي

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰


مبين‌نت در حاشيه‌ي بيست و سومين دوره نمايشگاه بين المللي الکامپ امسال اعلام کرد تلاش مي‌کند که تا پايان سال همه‌ي مودم‌هاي وايمکس را با سرويس TDLTE جايگزين کند.

وايمکس نيوز- حسين رياضي، مديرعامل شرکت مبين‌نت در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران  در خلال برگزاري بيست و سومين دوره نمايشگاه الکامپ گفت: يک سال پيش سرويس TD LTE توسط مبين نت رونمايي شد و 14 شهر کشور تحت پوشش اين شبکه قرار گرفت و قرار است ظرفيت اين شبکه تا 30 برابر افزايش يابد.

به گفته‌ي وي، در شبکه‌ي TD LTE، به دليل ظرفيت زيادي که دارد مشترکان بيشتري خواهد داشت و قرار است سرعت اين سرويس از 4 تا 40 مگابيت باشد.

وي افزود:مبين‌نت مشترکان سازماني زيادي دارد و به اغلب بانک‌ها و سازمان‌هاي با اهميتي که ارتباط ديتا برايشان حياتي است، سرويس ارائه مي‌کند.

بر اساس اين گزارش  هم‌اکنون 900 هزار مشترک از وايمکس مبين نت  استفاده مي‌کنند و قرار است که سطح سرويس اين مشترکان افزايش پيدا کند و تا سال آينده اين سرويس به TD LTE ارتقاء يابد. به اين ترتيب همه‌ي شهرها تحت پوشش سرويس TD LTE قرار مي‌گيرند.

حسين رياضي اعلام کرد:طبق نظر رگولاتوري ،اپراتورهاي ارائه دهنده سرويس هاي اينترنت  مي‌توانند 6 بار در سال تعرفه‌هاي تشويقي داشته باشند و مبين‌نت طرح‌هاي جذاب‌تري براي تابستان در نظر دارد تا اين فناوري را با سرعت بالا ارائه دهد.

مديرعامل مبين نت درخصوص ديگر محصولات اين شرکت نيز گفت: باتوجه به نياز فناوري TD-LTE به زيرساخت به روز مبين نت شروع به ايجاد يک مرکز داده جديد کرد و با همين کار امکان ارائه خدمات ميزباني و اجاره فضاي فيزيکي رک براي کسب و کارهاي مختلف را بوجود آورد.

رياضي افزود: درکنار TD-LTE و وايمکس که دو محصول با قابليت ارائه اينترنت پرسرعت ثابت بي سيم هستند. مبين نت در حوزه ارائه خدمات ارتباطي بي سيم و پهناي باند اختصاصي به سازمان هاي گوناگون گامهاي مهمي را برداشته است. وي ادامه داد اتصال بيش از ده هزار شعبه بانکي از طريق  شبکه سراسري مبين نت خود گواه امنيت، پايداري و سرعت بالاي شبکه مبين نت است.

مديرعامل مبين نت  در پايان تاکيد کرد: با توجه ارتقاء سرويس به TD LTE، سياست قيمت‌گذاري تغيير چنداني نخواهد داشت.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو