دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجليل مسوولان وزارت ارتباطات از خانواده شهيد حسن فرد اسدي

شهيد حسن فرد اسدي

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با ارسال پيامي به خانواده شهيد فرد اسدي از اين شهيد تجليل کرد.

وايمکس نيوز- به مناسبت سالروز مقاومت خاطره ساز شهيد فرد اسدي در چهارم آبان ماه سال 1357در به هلاکت رساندن رييس شهرباني جهرم و مجروح کردن فرماندار نظامي اين شهر، اسماعيل نوري مشاور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در امور ايثارگران و مسوولان امور ايثارگران شرکت مخابرات ايران با حضور در منزل شهيد فرد اسدي در پيام مهندس آذري جهرمي به خانواده آن شهيد تقديم کردند.

 

در متن پيام وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به خانواده شهيد فرد اسدي آمده است :

 

خانواده محترم شهيد فرد اسدي

 

سلام عليکم

 تاريخ انقلاب اسلامي از ديرباز شاهد حضور پررنگ و موثر رشيد مرداني است که با نقش انکار ناپذير خود در تمام عرصه ها جان بر کف براي زنده نگه داشتن و تحقق اهداف و آرمان هاي ارزشمند اين نظام کوشيده اند و بي شک رشادت و مقاومت فرزند برومند انقلاب شهيد سرافراز حسن فرد اسدي نيز يکي از انگاره هاي جاويد اين تاريخ پرفراز و نشيب است.

 اينک در سالروز مقاومت خاطره ساز آن شهيد بزرگوار که در چهارم آبان 1357 با رشادت خود توانست در به ثمر نشاندن مبارزات ضد رژيم نقش موثري داشته باشد، بر خويش فرض مي دانم با يادآوري آن خاطره جاويد از شما خانواده جليل القدر که هماره در راه ارزش هاي اين نظام مقدس نقش داشته ايد تقدير و تشکر نمايم.

 با يادي از فراز وصيت نامه آن شهيد عزيز که همگي را به خالص کردن اعمال فقط براي خدا که اين تنها راه نجات از هلاکت است و هر که غير اين کند جز پشيماني هر دو دنيا چيزي نصيب او نمي شود، از خداوند منان مسئلت مي نمايم ما را جزو رهروان صالح امام شهيدان و شهداي گرانقدر قرار دهد.

 محمد جواد آذري جهرمي

 بخشي از زندگي نامه شهيد حسن فرد اسدي:

 در سال 1335 در شهرکي دور از تهران در منطقه نظامي به دنيا آمدو پس از اخذ مدرک فوق ديپلم به خدمت سربازي رفت.

  با فشارهاي دوران طاغوت، روزي از روزها فرد اسدي فرمانده و معاونش را که سوار بر ماشين بودند مورد حمله قرار داد و فرمانده خود را به هلاکت رسانيد ، و معاونش نيز مجروح شد ، سربازان شاه او را دستگير کردند و او را محکوم به اعدام کردند که به شکر خدا آن روز نرسيد و انقلاب به پيروزي رسيد.

 بعد از انقلاب در ستاد مشترک ارتش ادامه ي خدمت سربازي را گذرانيد ، و همراه با همفکران خود در کردستان حضور فعال داشت و حتي يک بار به محاصره ي حزب دموکرات در آمد : و با بي اعتنايي پايش را روي پدال گاز فشار داد و آنها و آرزوي شان را به باد فنا داد. با حمله صدام ، دوباره به جبهه اعزام شد :حضور او با عملياتي در جبهه ي « دارخوين » آغاز شد ، او درحالي که سيم هاي کابل مخابرات را در بيابان وصل مي کرد ، هدف خمپاره ي دشمن قرار گرفت و از دست چپ و پاي راست مجروح شد ، و بعد از يک هفته مداوا در بيمارستان اهواز ، دوباره در چند عمليات شرکت کرد و بالاخره درتاريخ62/8/21 درعمليات والفجر4درمرحله ي دوم عمليات بامسئوليت سيم چي گردان به لقاءا...پيوست. از اين شهيد بزرگوار دختري به نام زينب باقي مانده است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو