یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهندس آذري جهرمي خبر داد:

کاهش تعرفه اپراتورهاي ايراني به صورت يک طرفه براي زوار اربعين

اربعين

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت : علي رغم بدقولي اپراتورهاي عراقي براي کاهش تعرفه، اپراتورهاي ما به صورت يک طرفه تعرفه هاي خود را کاهش داده و بسته هاي مناسبي را براي زوار اربعين، طراحي کرده اند.

وايمکس نيوز- مهندس محمد جواد آذري جهرمي در جلسه ستاد اربعين خوزستان گفت: مردم اين مناطق محروميت ها و مشکلات عديده اي دارند و وقتي با اين مشکلات به نظام علاقه مند هستند، حق بيشتري بر گردن ما دارند.

وي تصريح کرد: در ادبيات مذهبي خدمت به زوار امام حسين عليه السلام شرف است و اين شرف توفيق مردم استان خوزستان شده و البته بخشي نيز در حوزه ارتباطات،  نصيب ما شده است.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در اين جلسه در زمينه تامين نيازهاي ارتباطي زوار اربعين گفت : از اپراتورهاي ايراني تشکر ويژه دارم؛ چرا که علي رغم بد قولي اپراتورهاي عراقي براي کاهش تعرفه، اپراتورهاي ما به صورت يک طرفه تعرفه هاي خود را کاهش دادند و بسته هاي مناسبي را در اين زمينه طراحي کردند.

وي با اشاره به اينکه زير ساخت‌هاي فناوري در منطقه آزاد اروند به خوبي راه اندازي شده است، گفت : فرآيند آغاز کسب و کار در اين منطقه شکل گرفته است و مي‌توان الگوي پياده شده را براي ساير مناطق آزاد هم مطرح کرد.

آذري جهرمي تاکيد کرد: مردم شمال خوزستان علي رغم همه توسعه هاي انجام شده،  هنوز ازحوزه  ارتباطات گله دارند و مخابرات استان بايد هر چه سريعتر مشکلات ارتباطي اين استان را پيگيري کند.

وي با بيان اينکه از شبکه تلفن همراه، نارضايتي هايي اعلام شده است، اظهارداشت: استان خوزستان از لحاظ شاخص هاي ارتباطي از رتبه 16 به 11 رسيده و رشد داشته است اما هنوز جاي رشد بيشتري دارد و بايد سرمايه گذاري بيشتري در اين منطقه انجام شود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از نصب خود پرداز در 79 روستا اين منطقه، در دو ماه اخير خبر داد و گفت: پست هم توسعه مناسبي در استان خوزستان داشته است .

وي در ادامه سخنان خود تاکيد کرد : بايد به  شرکت مخابرات براي سرمايه گذاري  در سراسر کشور، کمک کنيم  تا بتواند شبکه خود را نوسازي کند.

آذري جهرمي تصريح کرد: مشکل ارتباطي در روستاهاي بالاي 20 خانوار تا پايان دولت حل مي شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو