دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی شرکت:

واحد ارتباطات مردمی مبین نت راه اندازی شد

چهرقاني

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵:۰۰


با هدف دستیابی به نقطه نظرات مردم و مشترکان وایمکس مبین نت، واحد ارتباطات مردمی روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت آغاز به کار کرد.

وایمکس نیوز - محمد چهرقانی، مدیر روابط عمومی شرکت مبین نت با بیان این مطلب گفت: شنیدن صدای مشتری در همه سازمان ها به ویژه در سازمان های مارکتینگ محور، اصلی مسلم و پذیرفته شده محسوب می شود.
وی افزود: به همین دلیل این گونه سازمان ها فراخور مشتریان خود از راهکارهای مختلفی برای تامین نیاز ارتباطی مشتریان استفاده می کنند.
به گفته وی شرکت ارتباطات مبین نت نیز با افزایش تعداد مشترکان شبکه سراسری خود، توسعه ارتباط با مشتریان را ضروری دانسته و در صدد برآمده است تا علاوه بر تامین نیاز متقاضیان در دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم به انتظارات آنها نیز پاسخگو باشد؛ انتظاراتی که دایره شمول آن را احترامی همه جانبه به مشتریان و متقاضیان پرمی کند.
مدیر روابط عمومی مبین نت گفت: برخورد صادقانه، توجه به درخواست ها و پیشنهادات مشترکان از دیگر مواردی است که در این شرکت توجهی ویژه به آن می شود و باعث شده که روابط عمومی مبین نت، ارتباطات مردمی را با هدف دستیابی به نقطه نظرات مشترکان و عموم مردم ایجاد کند.
وی افزود: از این پس مشترکان وایمکس مبین نت می توانند با شماره تلفن 83868 به بخش انتقادات و پیشنهادات متصل شده و در ساعات اداری به طور مستقیم با کارشناسان روابط عمومی، مسایل و مشکلات خود را در میان بگذارند.
وی  گفت: همچنین در ساعات غیر اداری نیز می توانند از طریق همین شماره موضوعات خود را به سامانه پیامگیر روابط عمومی منتقل کنند تا دراولین فرصت به آنها پاسخ داده شود.
چهرقانی بیان کرد: روابط عمومی مبین نت تلاش می کند، با ایجاد راه های گوناگون ارتباطی، شرایط مطلوبی برای طرح موضوعات مورد نظر مشترکان با این شرکت ایجاد کند.
به گفته وی سامانه پیامک، سامانه پیام گیر، وبلاگ روابط عمومی، تالار گفت و گو، پست الکترونیکی، تلفن، فاکس و در صورت ضرورت، امکان ارتباط حضوری مشترکان با ارتباطات مردمی نیز وجود دارد.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو