دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورهاي خصوصي پست پروانه فعاليت خود را دريافت کردند

مجوز پست

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷:۰۰


همزمان با سالگرد تاسيس وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و در مراسمي اپراتورهاي خصوصي پست پروانه فعاليت خود را دريافت کردند.

وايمکس نيوز- ظهر امروز و با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات شرکت هاي ترن پارت تيپاکس و پست پيشگامان بادپا پروانه فعاليت خود را به عنوان اپراتورهاي خصوصي پست دريافت کردند.

بر اساس اساسنامه جديد شرکت ملي پست ايران که در مرداد ماه سال 1395 به تصويب رسيد و با توجه به بند 27 اين قانون فضا براي حضور بخش خصوصي در قسمت هاي غير حاکميتي پست مهيا شد .

به همين منظور سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در ابتداي سال 96 اقدام به انتشار فراخوان مزايده پروانه اپراتورهاي پست خصوصي کرد و در نهايت دو شرکت ترن پارت تيپاکس و پست پيشگامان بادپا به عنوان برندگان مزايده برگزيده شدند.

اپراتورهاي خصوصي پست به غير از وظايف حاکميتي عنوان شده در اساسنامه شرکت ملي پست ايران مي توانند تمامي خدمات پستي در سراسر کشور را با رعايت استانداردها و بر اساس سطح خدمات تعيين شده به مردم ارايه کنند .

اين اپراتورهاي خصوصي سرويس هاي نوين پستي را با فناوري هاي نوين و ارزش افزوده و با افزايش کيفيت خدمات در سراسر کشور ارايه مي کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو