پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی دو میلیون پورت اینترنت پرسرعت در سال 97

صدري

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴:۰۰


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در آیین بهره برداری از مرکز عملیات شرکت مخابرات ایران از راه اندازی دو میلیون پورت اینترنت پرسرعت در سال جاری خبر داد.

وایمکس نیوز- صبح امروز  مرکز عملیات مخابرات ایران با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح این مرکز، گفت: براساس دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه داریم که در سال 97،  2 میلیون پورت مشترک جدید داشته باشیم که این رقم شامل شرکت مخابرات و  FCPها می‌شود.
 وی تصریح کرد:  درسال جاری 1520 میلیارد ریال در حوزه فناوری اطلاعات سرمایه‌گذاری می کنیم.
صدری با اشاره به راه اندازی مرکز عملیات شرکت مخابرات ایران، گفت: با راه‌اندازی این مرکز، نظارت یکپارچه بر تمامی عناصر شبکه، پایش کیفیت در لایه‌های مختلف، کنترل عملکرد و پایداری شبکه و ارایه گزارش‌های مدیریتی ممکن شد و این مرکز قطعا کارایی زیادی در بهبود کیفیت خدمات دارد.

بر اساس همین گزارش و در ادامه این مراسم، رمضانعلی سبحانی‌فر رییس کمیته ارتباطات مجلس با بیان اینکه امروز دیگر بحث صوت و مکالمه درآمدزا نیست، تاکید کرد: امروز باید به سمت ارزش افزوده چه در بخش ثابت و چه همراه برویم و اگر از این فرصت استفاده نکنیم دیگران از این فرصت استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه  در این بخش همچنان عقب هستیم، افزود: عده‌ای خارج از مخابرات از درآمدهای ارزش افزوده منتفع می‌شوند و آن وقت می‌گوییم چرا درآمد مخابرات کفاف مخارجش را نمی‌دهد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو