دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زير ساخت پهناي باند مبين نت را تامين مي کند

 پورنگ نيا

دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱:۰۰


عضو هيات مديره شرکت ارتباطات زير ساخت اعلام کرد: هم اکنون اين شرکت مي تواند پهناي باند لازم را در اختيار مبين نت قرار دهد.

وايمکس نيوز- احمد پورنگ نيا در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اينکه بر اساس قانون شرکت ها بايد پهناي باند بين الملل را از شرکت زير ساخت تامين کنند، گفت: زيرساخت نمي تواند پهناي باند را ذخيره کند و به محض دريافت پهناي باند، آن را در اختيار شرکت هاي متقاضي قرار مي دهد.
به گفته وي وقتي زير ساخت پهناي باند را خريداري مي کند بايد از همان ابتدا براي آن پول پراخت کند برهمين اساس بهتر است اين پهناي باند را در اختيار متقاضيان قرار دهيم.
پورنگ نيا با تاکيد بر اينکه زير ساخت در تلاش است تا بتواند پهناي باند مشترکان خود را تامين کند، افزود: اين اقدام هم براي شرکت ايجاد درآمدزايي مي کند وهم رضايت خاطر مشترکان را به همراه دارد.
عضو هيات مديره شرکت ارتباطات زير ساخت با اشاره به مذاکره مبين نت با زير ساخت به منظور تامين و افزايش پهناي باند، افزود: در ابتدا شروع به کار و آغاز سرويس دهي اين اپراتور پهناي باند اينترنت لازم در اختيار اين شرکت قرار گرفته است، اما در شرايط حاضرمبين نت با جذب مشترکان جديد به پهناي باند بيشتر نياز پيدا کرده است که زير ساخت براي تامين پهناي باند مورد نياز اين اپراتور وايمکس مشکلي ندارد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو