پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستورالعمل استفاده از فيبر تاريک تصويب شد

فيبرنوري

یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷:۰۰


مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از تصويب شرايط استفاده از تار (فيبر) تاريک خبر داد و گفت: بر اين اساس اجازه استفاده از تار تاريک به عنوان سرويس جديد، فقط در محدوده داخل استاني و مسيرهايي در کشور ميسر مي‌شود که تامين ارتباط از طريق ساير امکانات موجود در سبد محصولات شرکت، امکان نداشته باشد.

وايمکس نيوز- صادق عباسي شاهکوه افزود: شرکت ارتباطات  زيرساخت به منظور توسعه خدمات ارتباطي و شبکه ملي اطلاعات و استفاده بهينه از سرمايه‌گذاري‌هاي انجام گرفته در سطح شبکه‌هاي مادر مخابراتي سرويس «اجازه استفاده از تار تاريک» را ارايه مي کند.

عباسي شاهکوه با بيان اينکه سرويس جديد به دارندگان پروانه ايجاد و بهره‌برداري از شبکه‌هاي ارتباطي ثابت و سيار از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، ارايه مي شود، ابراز اميدواري کرد: در آينده‌اي نزديک، فرآيند واگذاري و تجاري‌سازي تار تاريک در شبکه انتقال کشور نهايي و اين اقدام ضمن کمک به افزايش کيفيت خدمات، باعث تقويت بازار ارتباطات و فناوري اطلاعات و کسب و کارهاي ديجيتالي در سراسر کشور  خصوصا نقاط محروم و دور افتاده شود.

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از دارندگان پروانه خواست که تقاضاي خود  را براي مسيرهاي مورد نظر به امور تجاري اين شرکت ارايه کنند تا مقدمات واگذاري فراهم شود و پس از نهايي سازي تعرفه در کميسيون تنظيم مقررات، واگذاري انجام شود.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو