سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

عملکرد و اقدامات وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم

وزارت ارتباطات

شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶:۰۰


وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به مناسبت هفته دولت، گزارش عملکرد و اقدامات خود را در نخستين سال فعاليت دولت دوازدهم منتشر کرد.

وايمکس نيوز- همزمان با هفته دولت و نخستين سالروز فعاليت دولت دوازدهم، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گزارشي از اقدامات و دستاوردهاي خود در اين مدت منتشر کرد.
اين گزارش که در فصل هايي چون «توسعه زيرساخت هاي ارتباطي شبکه ملي اطلاعات»، «پيشبرد اهداف ايران ديجيتال»، «توسعه دولت الکترونيکي»، «حقوق شهروندي، شفافيت و پاسخگويي» و «توسعه صنعت فضايي» در نخستين سال فعاليت دولت دوازدهم پرداخته شده، براي اطلاع مردم از طريق اينجا در دسترس قرار گرفته است که با توجه به گستردگي ماموريت ها و پيچيدگي موضوع، براي رفع مشکلات و ايرادات احتمالي اين آمادگي براي دريافت نظرها و پيشنهادها از طريق اين مرکز وجود دارد.
گزارش عملکرد و اقدامات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در حالي منتشر مي شود که محمدجواد آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، چهارشنبه گذشته در برنامه تيتر امشب شبکه خبر به ارائه بخشي از دستاوردهاي اين وزارتخانه پرداخت و به توسعه زيرساخت هاي ارتباطي در کشور در طي يک سال گذشته اشاره کرد.
گزارش عملکرد و اقدامات وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو