مديرکل نظارت بر خدمات عمومي اجباري ارتباطات و فناوري اطلاعات از فراهم شدن امکان اعلام شکايت در حوزه ICT در قالب صندوق پستي ??? خبر داد.
وايمکس نيوز- وليالله مرادي گفت: همزمان با راهاندازي سامانه جديد رسيدگي به شکايات مردمي (195) مبتني بر مکان نماي جغرافيائي، به منظور ايجاد دسترسي بيشتر و شرايط آسانتر براي ثبت و پيگيري شکايتهاي مردم در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات، صندوق پستي 195 در شبکه پست جمهوري اسلامي ايران راهاندازي شده است.
وي با اشاره به اينکه اين امکان براي دريافت شکايات مکتوب از سراسر کشور پيشبيني شده، عنوان کرد: از اين پس تمامي مشترکان سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات ميتوانند شکايت خود را با درج موضوع شکايت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور يا ارائهکننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهايي از طريق صندوق پستي 195 به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي ارسال کنند.
مديرکل نظارت بر خدمات عمومي اجباري ارتباطات و فناوري اطلاعات رگولاتوري تاکيد کرد: پيشبينيهاي لازم براي بررسي، رسيدگي و پاسخگوئي به شکايات ارسالي در سريعترين زمان انجام شده است.
منبع: مهر