پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مديرعامل مخابرات ايران:

در آينده فيبرنوري را به منازل مي‌آوريم

صدري

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰:۰۰


مديرعامل مخابرات ايران با بيان اينکه تلاش مي‌کنيم در آينده فيبر نوري را به منازل بياوريم، گفت: تعرفه‌هايمان را بايد مناسب کنيم، البته در همکاري جدي با شهرداري‌ها کارهاي خوبي انجام شده است.

وايمکس نيوز- سيد مجيد صدري امروز (دوشنبه) در جمع جلسه شوراي اداري استان اصفهان که با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: شرکت مخابرات ايران تنها شرکت مخابراتي در کشور است و سعي مي‌کند زيرساخت‌هاي مطلوبي را براي مردم و بخش خصوصي فراهم کند به‌طوري‌که رويکرد جديد اين شرکت همکاري خوب و ثمربخش با بخش خصوصي است.

وي با بيان اينکه در تمام استان‌ها سعي مي‌کنيم امکانات ارتباطي خوبي فراهم کنيم، گفت: اصفهان يکي از اين استان‌ها است، شرکت مخابرات ايران با مراکز علمي و دانشگاهي ارتباط خوبي دارد و در آينده تلاش مي‌کنيم فيبر نوري را به منازل بياوريم.

صدري تصريح کرد: تلاش کرده‌ايم کساني که مايل به دريافت فيبر نوري هستند ثبت‌نام خود را انجام دهند تا از خدمات اين شبکه ارتباطي بهره‌مند شوند.

 مديرعامل مخابرات استان گفت: تعرفه‌هايمان را بايد مناسب کنيم، البته در همکاري جدي با شهرداري‌ها کارهاي خوبي انجام شده، هم‌چنين براي برخي سازمان‌ها فيبر نوري را تهيه کرده‌ايم و براي مثال در سازمان تامين اجتماعي 38 نقطه فيبرنوري را آماده کرده‌ايم.

وي ادامه داد: در سال حمايت از کالاي ايراني تلاش کرديم اکثر تجهيزات ما ايراني باشد تا به محقق شدن شعار سال کمک کرده باشيم.

صدري افزود: بحث حمايت از استارتاپ‌ها را در دستور کار داريم و تاکنون سه همايش را در راستاي حمايت از استارتاپ ها برگزار کرده‌ايم، هم‌چنين ورزشگاه نقش‌جهان را به فيبر نوري مجهز مي‌کنيم و اميدواريم در امکان عمومي ديگر نيز اين امکان فراهم شود.

مديرعامل مخابرات ايران با بيان اينکه به دنبال توسعه اينترنت روستايي هستيم، گفت: هم‌اکنون 935 روستا در استان اصفهان داريم که از  اين تعداد 320 روستا به فيبر نوري مجهز شده‌اند. 

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو