شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

امکان استفاده از واي فاي رايگان آسياتک در تخت جمشيد

 آسياتک

یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱:۰۰


شرکت آسياتک اقدام به ارائه خدمات واي فاي رايگان Public WIFI در بيش از ?? نقطه کشور اعم از اغلب فرودگاه‌ها، ايستگاه‌ هاي راه‌آهن، مراکز بزرگ خريد و مراکز گردشگري سراسر کشور کرده است.

وايمکس نيوز- شرکت آسياتک در راستاي ايجاد تسهيلات جهت دسترسي عموم مردم به خدمات پرسرعت و با کيفيت، اقدام به ارائه خدمات واي فاي رايگان Public WIFI در بيش از 70 نقطه کشور اعم از اغلب فرودگاه‌ها، ايستگاه‌هاي راه‌آهن، مراکز بزرگ خريد و مراکز گردشگري سراسر کشور کرده است.

طبق اعلام روابط عمومي شرکت آسياتک هدف اصلي اين شرکت از ارائه سرويس واي فاي رايگان در مراکز پر رفت و آمد و پر تردد کشور، افزايش ميزان رضايت‌مندي عمومي جامعه و استفاده از سرويس اينترنت رايگان و با کيفيت است.

بر اساس اين گزارش، تخت جمشيد يکي از مراکز مهم گردشگري کشور شناخته مي‌شود که هر ساله ميزبان ميليون‌ها گردشگر ايراني و خارجي است و بر همين اساس به عنوان يکي از مراکز ارائه خدمات واي فاي رايگان آسياتک انتخاب شد.

در ادامه اين گزارش آمده است تمامي گردشگران ايراني و خارجي از اين پس مي‌توانند در هنگام بازديد از تخت جمشيد، با اتصال به Asiatech Free WIFI و انتخاب گزينه اتصال رايگان از اينترنت رايگان و با کيفيت آسياتک لذت ببرند.

همچنين مشترکين شرکت آسياتک نيز علاوه بر امکان دسترسي به اينترنت رايگان، درصورت تمايل مي‌توانند با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور سرويس فعلي خود، با سرعت و کيفيت سرويس فعلي در کليه مکان‌هاي داراي سرويس Asiatech Public WIFI استفاده کنند.

روابط عمومي شرکت آُياتک در پايان اعلام کرد کليه علاقه مندان مي توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي https://www.asiatech.ir/my/publicwifi از شرايط، اخبار و مراکز مجهز به اينترنت رايگان آسياتک در سراسر کشور مطلع شوند.

منبع: مه

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو