پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمهيدات ارتباطي براي اربعين؛

اتصال گذرگاههاي مرزي به فيبرنوري/ تعرفه رومينگ عراق تغييري نکرد

عباسي شاهکوه

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹:۰۰


مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از اتصال گذرگاههاي مرزي ايران با عراق به شبکه فيبرنوري خبر داد و گفت: تعرفه رومينگ ايران در عراق در ايام اربعين امسال، نسبت به سال گذشته تغييري نکرده است.

وايمکس نيوز- صادق عباسي شاهکوه با بيان اينکه تمهيدات ارتباطي لازم توسط شرکت ارتباطات زيرساخت براي ارائه تسهيلات به زوار گرامي اربعين حسيني فراهم شده است، اظهار داشت: شرکت ارتباطات زيرساخت در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي براي فراهم کردن تسهيلات به زوار حسيني، تمامي امکانات ارتباطي و فني خود را درجهت افزايش کيفيت برقراري ارتباط به کار گرفته است.

وي افزود: با توجه به تردد ميليوني زائران اربعين حسيني و لزوم ارائه تسهيلات با کيفيت به زوار، تلاش‎هاي زيادي براي پوشش ارتباطي و اينترنتي زائران انجام شده است و بر همين اساس اين شرکت ظرفيت مدارات بين المللي خود را افزايش داده و براي ارائه خدمات مکالمات بين الملل وارده از طريق شبکه IP در حال فراهم آوردن بستر زيرساختي براي اپراتورهاي ارتباطي ذيربط به مدت 10 روز ( فاصله يک هفته قبل و سه روز بعد از اربعين حسيني ) هستيم تا مشکلي در برقراري ارتباط نداشته باشيم.

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت ادامه داد: پيشرفت 98 درصدي پروژه فيبر نوري ايلام به مرز مهران و تکميل آن تا پايان مهرماه، افزايش دو برابري ليـنک هاي ارتباطي، تقـويت مسـيرهاي مرزي در داخل کـشور، افزايـش ظـرفيت سيگـنالينگ بين الملل ، بهينه سازي مسيرهاي ارتباطي و کنترل 24 ساعته بر کيفيت شبکه از جمله اقدامات اين شرکت است.

عباسي شاهکوه تاکيدکرد : با برنامه‌ريزي هاي لازم و دقيق براي تامين ارتباطات و زيرساخت‌هاي مخابراتي درجهت ارائه خدمات با کيفيت و مناسب، کليه گذرگاههاي ارتباطي در مرزها از طريق فيبرنوري به کشور عراق متصل شده اند.

وي با تاکيد بر ضرورت برگزاري هرچه بهتر مراسم اربعين حسيني گفت : از ديگر تسهيلات درنظرگرفته شده اين شرکت، ارائه سرويس MPLS براي اپراتورهاي تلفن همراه با 75 درصد تخفيف براي تسهيل در رومينگ و نيز اعمال تعرفه هاي سابق به مقصد عراق به رغم افزايش نرخ ارز، از 20 مهر تا 20 آبان خواهد بود.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو