مدير عامل شرکت ملي پست ايران در مراسم معرفي مدير کل روابط عمومي اين شرکت، روابط عمومي را حوزه اي تخصصي و زبان گوياي سازمان در بين کارکنان و مشتريان دانست و گفت: معرفي نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرويس هاي متنوع و به روز شرکت ملي پست از مهمترين وظايف و مسووليت هاي اين حوزه است.
وايمکس نيوز- حسين نعمتي مدير عامل شرکت ملي پست ايران در جلسه اي که با حضور اعضاي هيات مديره و مديران کل ستادي برگزار شد؛ از مديران جديد اين شرکت به عنوان افرادي شناخته شده، شناسنامه دار و متخصص ياد کرد و گفت: انجام تغيير و تحولات در راستاي پويايي مجموعه امري گريز ناپذير است.
وي ثبات سازماني را مورد تاکيد قرار داد و افزود: اعتلاي شبکه پستي کشور در گرو رسيدن به ثبات است که اميدواريم تغييراتي که امروز در سطح مديران صورت مي گيرد؛ ضامن رسيدن به اين ثبات و پويايي بيشتر شبکه باشد.
نعمتي رسيدن به اهداف متعالي شرکت و ماموريت تعريف شده آن را اصل و اساس تمامي فعاليت ها دانست و گفت: فضاي موجود کسب و کار، سرعت و تنوع نيازها و خواسته هاي مشتريان مي طلبد ما نيز همپاي اين تحولات، برنامه ها و استراتژي هاي خود را پيش ببريم.
مدير عامل شرکت ملي پست ايران به رويکرد مثبت و متناسب با شرايط بازار، از سوي تيم جديد هيات مديره را يادآور شد و گفت: بررسي ها نشان مي دهد با وجود مشکلات و تنگاهاي موجود اقتصادي در سطح جامعه، امسال عملکرد شبکه پستي براساس پيش بيني هاي صورت گرفته، به ويژه در حوزه فني و بازرگاني در بحث ارتقا و بهبود کيفيت محصول خوب عمل کرده است.
نعمتي در ادامه رشد 30 درصدي امانت در سال جاري را مورد تاکيد قرار داد و حاکم شدن تفکر تيمي و شرکتي در سايه اعتماد و باور به توانمندي ها و ظرفيت هاي موجود را عامل توفيقات شبکه دانست.
معاون وزير در ادامه به پيچيدگي هاي حوزه بازار پرداخت و از مدير کل بازاريابي و توسعه محصول خواست برنامه اي مدون، قابل پويش و متناسب با نياز روز مشتريان را در اولويت اقدامات خود قرار دهد.
وي از حوزه بين الملل نيز به عنوان يکي از بخش هاي مهم شبکه ياد کرد و افزود: اين حوزه مي بايست با در نظر گرفتن اصل قلمرو واحد اتحاديه پستي جهاني، خود را با استانداردهاي روز دنيا و همچنين شرايط تحريمي حاکم بر کشور هماهنگ کنند.
نعمتي حوزه تامين، نگهداري و پشتيباني را يکي از پرمسووليت ترين بخش هاي پست عنوان کرد و گفت: تهيه و تامين شرايط و امکانات خدمت رساني 13 هزار کارمند شبکه پستي، اساس فعاليت هاي اين حوزه است که نيازمند مديريتي قوي، پويا و منسجم است.
وي در خصوص اهميت جايگاه سرمايه انساني نيز افزود: توجه ويژه به آموزش تخصصي کارکنان و همچنين تقويت و بهبود انگيزه و تامين منافع آنان ضامن بقا و رشد و توسعه شرکت ملي پست در فضاي رقابتي موجود است.
مدير عامل شرکت ملي پست در ادامه سخنان خود روابط عمومي را نيز حوزه اي تخصصي و زبان گوياي سازمان در بين کارکنان و مشتريان خواند و گفت: معرفي نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرويس هاي متنوع و به روز شرکت ملي پست از مهمترين وظايف و مسووليت هاي اين حوزه است که انتظار مي رود در سايه مديريت جديد بيش از پيش محقق شود.
در پايان اين جلسه احکام انتصاب افروز به سمت مدير کل بازاريابي و توسعه کسب و کار، بهرامي مدير کل پست بين الملل، سلگي مدير کل تامين، نگهداري و پشتيباني، حداديان مدير کل توسعه سرمايه انساني و شمس مدير کل روابط عمومي از سوي مدير عامل به آنان اعطا شد و از مديران پيشين اين مجموعه ها قدرداني به عمل آمد.