نخستین روزنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور پس از برگزاری دومین نظرسنجی با عنوان وضعیت شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی در دور سوم نظرسنجی خود کیفیت خدمات پس از فروش تلفن همراه در ایران به رای مردم گذاشت.
سوال طرح شده در نظر سنجی این هفته روزنامه فناوران اطلاعات
"آیا از کیفیت خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه رضایت دارید؟"
1- بلی
2- نه
3- استفاده نکرده ام
لطفا عدد گزینه مورد نظر را به شماره 100002727 پیامک کنید.
" به سه نفر از شرکت کنندگان در نظر سنجی به قید قرعه یک دستگاه گوشی تلفن همراه از طرف شرکت نوکیا اهدا می شود."
نتایج نظر سنجی عملکرد مخابرات پس از حصوصی شدن از نگاه مشترکان
بهبود یافته 64/64 درصد
تنزل پیدا کرده 04/10 درصد
تغییر نکرده 31/25 درصد
اگرچه مدیرعامل شرکت مخابرات، وعده داده که نتیجه سرمایه گذاری برای افزایش کیفیت خدمات مخابرات امسال ملموس شود، شرکت کنندگان در نظر سنجی فناوران عمدتا عقیده داشته اند که کیفیت خدمات این شرکت پس از خصوصی سازی بهبود یافته است. براساس این نظرسنجی که نزدیک به 7 هزار کاربر عادی و بیش از 700 نفر از مدیران دولتی، نمایندگان مجلس، مدیران و معاونان اپراتورها و شرکت های فعال بخش خصوصی در آن شرکت کرده اند، 64/64 درصد افراد معتقدند که کیفیت خدمات این شرکت بهبود یافته و 04/10 درصد نیز به تنزل یافتن خدمات مخابرات پس از خصوصی سازی رای داده اند.
اسامی برندگان نظر سنجی هفته گذشته
1-خانم زهرا رستمی از تهران(76---39-0935)
2- خانم مهدیه مبلغ از تهران (28---20-0910)
3- آقای محمد فیصلی از اهواز (10---61-0916)
به هر کدام از این سه برنده مبلغ 2 میلیون ریال از طرف شرکت مخابرات ایران اهدا خواهد شد.