دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس هیات مدیره شرکت:

مدیرعامل مبین نت به درخواست خودش تغییر کرد

تیک نیوز

جمعه ۱۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱:۰۰


به گفته رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت هیچ اختلافی موجب تغییر مدیرعامل قبلی نبوده است و ایشان خود تصمیم به کناره گیری از سمت مدیرعاملی گرفته اند.<BR>

وایمکس نیوز – رسول سراییان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: هیات مدیره قصد تغییر مدیرعامل را نداشت اما از آنجا که ایشان احساس می کردند برای پویایی و توسعه سریع تر مبین نت نیاز به مدیرعامل جوان تری وجود دارد اعضای هیات مدیره به ناچار با درخواست ایشان موافقت کرد.
وی بیان کرد: محمد تقی خاکی به درخواست هیات مدیره پس از این به عنوان مشاور، مبین نت را همراهی می کند و تجربیات ارزنده خود را در اختیار ما قرار خواهد داد.
سراییان در خصوص شایعاتی در خصوص وجود اختلافات در بین سهامداران و مدیرعامل، گفت: هیچ گونه اختلاف نظری در این رابطه وجود نداشت و ایشان به دلیل تشرف به مکه مکرمه و نیاز به وقت بیشتر برای استراحت از مدیرعاملی کناره گیری کردند و پس از بازگشت از سفر حج به مبین نت باز خواهند گشت.
 

100 مرکز فرمانداری تا پایان شهریور تحت پوشش وایمکس قرار می گیرند

محمد تقی خاکی، مدیرعامل سابق مبین نت نیز در گفت و گو با خبرنگار ما با رد هرگونه اختلاف در مبین نت گفت: پس از 30 سال خدمت در بخش دولتی و پس از آن ادامه کار در مبین نت مقداری احساس خستگی کردم و از آنجا که هم اکنون مبین نت به پایداری و ثبات در ارایه سرویس رسیده است تصمیم گرفتم کار را به نیروی های جوان تر واگذار کنم.
وی افزود: در 30 سال گذشته روزهای پر کاری را پشت گذراندم و واقعا فرصت استراحت نداشتم، از هیات مدیره درخواست کردم که با کناره گیری بنده موافقت کنند و به درخواست آنها از این پس به عنوان مشاور که مسوولیت و کار سبک تری را دارد به همکاری با مجموعه مبین نت ادامه خواهم داد.
خاکی همکاری با مبین نت را از بهترین دوران کاری در 30 سال گذشته یاد کرد و گفت: در این مدت تمامی افراد از کارکنان گرفته تا اعضای هیات مدیره همه با همدلی و حسن نیت بنده را در راه خدمت به مردم کمک کردند و حال که توفیق به تشرف به خانه خدا پیدا کردم و ادامه امور اجرایی شرکت به یکی از همکاران توانمند و پر انرژی واگذار شده با آرامش خیال به این سفر راهی خواهم شد.
وی در پاسخ به این سوال که توسعه شبکه وایمکس مبین نت در چه مرحله ای است گفت: در حال حاضر تمامی مراکز استان ها زیر پوشش شبکه مبین نت قرار دارند و با تجهیزاتی که خریداری و نصب شده است تمامی مراکز فرمانداری ها که بیش از 100 نقطه است تا پایان شهریور ماه تحت پوشش شبکه مبین نت قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر با بسیاری از بانک های کشور در حال مذاکره و ایجاد شبکه اختصاصی (VPN) هستیم گفت: همکاری مناسب شرکت زیرساخت و ایجاد سازکارهای جدید روز به روز وضعیت شرکت بهتر از گذشته می شود.
خاکی در پایان از تمامی همکاران که وی را در رسیدن به این نقطه همیاری کرده اند تشکر کرد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو