شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزير ارتباطات در جلسه کارگروه سلامت استان کرمان:

تاکيد بر بهره مندي مردم از خدمات دولت الکترونيکي

جهرمي

جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در جلسه کارگروه سلامت استان کرمان تاکيد کرد که مصمم به نهايي کردن چارچوب دولت الکترونيکي براي برقراري شفافيت و مقابله با فساد تا پيش از پايان برنامه ششم توسعه هستيم.

ticnews - محمد جواد آذري جهرمي صبح امروز پس از بازديد از درمانگاه حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان اولين مرکز درماني در پروژه ملي نسخه‌نويسي الکترونيکي در شهرستان کرمان، با حضور در استانداري اين استان در جلسه کارگروه سلامت براي بررسي پروژه ملي نظام ارجاع و نسخه نويسي الکترونيکي يا حضور مجيد فدايي استاندار کرمان و طاهر موهبتي مديرعامل سازمان بيمه سلامت شرکت کرد.

وزير جوان کابينه پس از استماع گزارش اجراي پروژه ملي نسخه الکترونيکي و اطلاع از برخي موانع و مشکلات و صدور دستورات لازم در اين‌باره با تقدير از دست اندرکاران اين پروژه گفت: کارهاي خوبي در اين پروژه انجام گرفته است که بسيار اميدوارکننده است و به نظرم قابليت آن را دارد که به سرعت به ساير نقاط کشور تعميم پيدا کند.

وي افزود: تمام اين موضوعات براي اين است که خدمت مناسب و در خوري به مردم ارايه شود تا بتوانند از خدمات دولت الکترونيکي بهره‌مند شوند که هم منشا بهبود رفاه باشد و هم مديريت منابع که امروز يک مسئله جدي در کشور است را مورد توجه قرار دهد.

وزير ارتباطات وفناوري اطلاعات تاکيد کرد: چارچوب دولت الکترونيکي در کشور را تا پيش از پايان برنامه ششم توسعه براي برقراري شفافيت و مقابله با فساد نهايي خواهيم کرد حتي اگر آماج اتهام و هجمه‌ها قرار گيريم.

آذري جهرمي با بيان اينکه دولت الکترونيکي در حرف معنا نمي‌دهد و مردم بايد به چشم خدمات آن را ببينند و اين خدمات بايد براي آنها ملموس باشد گفت: در ديدار نوروزي که با رئيس‌جمهور داشتيم ايشان تاکيد کردند در سال 98 بايد بحث سلامت الکترونيکي اتمام پيدا کند.

وي افزود: همچنين رئيس‌جمهور تاکيد کردند که بايد تلاش شود در هر  12 ماه سال 98 يک خدمت الکترونيکي ملموس به مردم ارايه شود. ارايه کارت سوخت به شيوه الکترونيکي يک خدمت ملموس براي مردم بود. نسخه الکترونيکي و حذف دفترچه بيمه و دريافت نسخه از طرف بيماران با کد ملي هم از اقدامات ملموس دولت الکترونيکي است که بايد به سرعت در سراسر کشور اجرايي و عملياتي شود.

در پايان جلسه کارگروه سلامت از تعدادي از دست‌اندرکاران پروژه ملي نسخه الکترونيکي تقدير و تشکر شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو