دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوربين گوشي جديد سامسونگ زير نمايشگر مي‌رود؟

سامسونگ - تلفن همراه

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵:۰۰


به نظر مي‌رسد که سامسونگ در حال توسعه يک دوربين جديد است تا بتواند آن را در قسمت زير نمايشگر گوشي‌هاي هوشمند تعبيه کند و محصولي کاملا بدون حاشيه توليد کند.

ticnews- از آنجايي که اقبال عمومي از گوشي‌هاي هوشمند بدون حاشيه و بدون بريدگي بالاي صفحه نمايش بسيار بالا و بي سابقه بوده است، حالا به نظر مي‌رسد که سامسونگ سعي دارد به طراحي و توسعه يک گوشي هوشمند جديد بپردازد تا بتواند محصولي کاملاً بدون حاشيه توليد کند و دوربين آن را در قسمت پايين نمايشگر گوشي تعبيه کند تا ديگر بريدگي و ناچ بالاي صفحه نمايش را نيز نداشته باشد.

گزارش‌ها حاکي از آن است که زمان زيادي تا معرفي و عرضه چنين محصول جديدي از سوي سامسونگ باقي نمانده است چراکه اين غول تکنولوژي کره‌اي از مدت‌ها قبل بر روي توسعه دوربين جلو يا دوربين سلفي که ديگر بر روي صفحه نمايش بريدگي و ناچ ايجاد نکند، و در قسمت پايين نمايشگر تعبيه شود، کار مي کرده است و حالا به نظر مي‌رسد که به مراحل پاياني و نهايي خود رسيده است.

بر اساس گزارشي که در تک رادار آمده است، اين اطلاعات که از سوي يانگ بي گنگ دوک، مديرگروه بخش تحقيق و توسعه نمايشگرهاي سامسونگ به دست گزارشگران و رسانه‌ها رسيده است، به نظر مي‌رسد که توسط رسانه‌هاي کره‌اي متعددي نيز به تأييد رسيده است.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو