جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امکان مشاهده آنلاین صورتحساب تلفن ثابت درپرتال مخابرات

تعرفه تلفن ثابت

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰:۰۰


شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند صورتحساب خود را از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند.

تیک نیوز- مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران به به نشانی  www.tci.ir/bill ، صورتحساب تلفن خود را به همراه جزئیات قبض، مشاهده و یا دریافت کنند.

این مشترکان همچنین می تواننداز طریق سامانه ۲۰۰۰، استفاده از کددستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع و یا ورود به صفحه اصلی وب سایت شرکت به آدرس www.tci.ir، از قابلیت یاد شده برای دریافت هرچه سریع تر قبوض تلقن ثابت به همراه جزئیات و امکان چاپ آن بهره مند شوند.

برای استفاده سریعتر از این امکان ارتباطی، مشترکان می توانند نشانی https://www.tci.ir/bill را در نوار ابزار مرورگر خود وارد کرده و شماره تلفن ثابت خود را به همراه کد استان همانند نمونه ( https://www.tci.ir/bill/۲۱۳۳۳۳۳۳۳۳ ) وارد کنند.

شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم ارائه خدمات غیرحضوری در کشور و نیز با توجه به اهمیت سرویس های مخابراتی به عنوان زیرساخت مهم تمام حوزه ها، در تلاش است تا تمام خدمات ممکن را به صورت غیرحضوری و با بهترین تنوع و گستردگی در اختیار تمامی متقاضیان قرار دهد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال

نظرات ارسال شده :

پلنگ بیابان یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲:۳۰
مفت هم نمی ارزه
۰          ۰

یاشار گوزل دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸:۱۱
سرکار گذاشتن مشترکین توسط مخابرات برای گرفتن ریزکارکرد تلفن ثابت
۰          ۱

اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو