سامانه مشاوره تلفنی ۴۲۴۲۴ به منظور کمک و مشاوره به کارکنان مبتلا به کرونا در شرکت مخابرات ایران راه اندازی و آماده پاسخگویی می باشد.
تیک نیوز- ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: به منظور یاری رساندن به کارکنان مبتلا به کرونا و به حداقل رساندن مشکلات ایشان در مواجهه با ویروس کرونا، سامانه تلفنی 42424 آماده پاسخگویی و مشاوره در این خصوص می باشد.
راه اندازی سامانه خدماتی ۴۲۴۲۴ از اقدامات مهم مجموعه شرکت مخابرات می باشد که تمام همکاران در شرکت اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و عزیزان بازنشسته، ضمن تماس با این سامانه می توانند خدمات مفیدی در امور مربوط به بیماری کرونا ، داروهای مورد نیاز و موارد مشابه پزشکی دریافت کنند.