پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

به صورت دوره بین المللی مشترک با چین؛

دوره آموزشی «فناوری ۵G و کاربردهای آن در عمل» برگزار شد

5G

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰:۱۲


سومین دوره بین المللی مشترک بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با آکادمی ارتباطات و فناوری اطلاعات چین (CAICT) به موضوع « فناوری ۵G و کاربردهای آن در عمل» اختصاص یافت.

تیک نیوز- این دوره بین المللی مشترک که به صورت برخط برگزار شد، به منظور آشنایی و ارتقاء دانش و بینش دانشجویان، پژوهشگران، سیاست‌گذاران، کارشناسان و متخصصان علاقمند به حوزه ۵G از طریق سکوی ITU بوده است.

سومین دوره بین المللی مشترک پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با آکادمی ارتباطات و فناوری اطلاعات  چین (CAICT) که یکی از مراکز تعالی (COE) منطقه آسیا و اقیانوسیه و مجمع  جهانی مخابرات (ITU) است ، با همکاری متخصصانی از دانشگاه سیدنی، دانشگاه شانگهای جیاوتونگو و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تحت عنوان « ۵G TECHNOLOGY AND APPLICATIONS IN PRACTICE » برگزار شد.

این دوره که با حضور ۳۴۰ نفر شرکت کننده از کشورهای مختلف برگزار شد، بر دانش پایه و تکامل ۵G، فناوری های کلیدی و پروتکل های آن، استاندارد سازی و کاربرد ۵G در بهداشت هوشمند، امنیت و شهر هوشمند، متمرکز بود.

دکتر رقیه جدا، دکتر محمد اکبری و دکتر مزدا حمدی از اعضای هیات علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز مدرسان این دوره بودند.

منبع: مهر

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو