پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح کارخانه نوآوری شیرازبا حضور مجازی رییس جمهور

کارخانجات نوآوری

پنج شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳:۲۷


کارخانه نوآوری شیراز به عنوان قطب فناوری و نوآوری جنوب کشور با حضور مجازی ریاست محترم جمهوری، دکتر روحانی امروز افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

تیک نیوز - روابط عمومی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران اعلام کرد: صبح امروز پنج شنبه هجدهم دی ماه 99، کارخانه نوآوری شیراز در محل کارخانجات مخابراتی ایران با حضور مجازی ریاست محترم جمهوری اسلامی، جناب آقای دکتر روحانی و حضور استاندار محترم فارس، دکتر رحیمی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، دکتر نصیری ، رئیس هیئت مدیره کارخانجات مخابراتی ایران دکتر آقایی و قائم مقام هلدینگ عطار، مهندس فرمانی در محل کارخانه افتتاح شد.

رییس جمهور در این مراسم با اشاره به اهمیت فضای علمی ایجاد شده در محل کارخانه نوآوری، آن را زمینه رشد اقتصادی کشور عنوان کرد و خواستار استفاده مطلوب دانشجویان دانشگاه های شیراز از این فضای ارزشمند علمی شد. دکتر روحانی ایجاد مشاغل ناشی از فعالیت های شرکت های دانش بنیان را ارزشمند توصیف و ابراز امیدواری کرد به زودی شرایطی فراهم شود تا کارخانه های نوآوری در شهرستان های بزرگ استان فارس نیز راه اندازی شوند.
 شایان ذکر است کارخانه نوآوری شیراز در مساحتی بالغ بر 14000 متر در محل کارخانجات مخابراتی ایران احداث گردیده که ساخت آن از حدود هجده ماه قبل با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری فارس، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت هلدینگ عطار آغاز شده و امروز توسط ریاست محترم جمهوری افتتاح گردید.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو