جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حضور شرکت افرانت در رویداد«دستاوردهای بومی سازی شبکه ملی اطلاعات»

افرانت

پنج شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸:۰۷


شرکت افرانت به عنوان اولین دیتاسنتر ابری بخش خصوصی و با هدف توسعه و توانمند سازی زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطی کشور در رویداد دستاوردهای بومی سازی زیرساخت شبکه ملی اطلاعات شرکت نمود.

تیک نیوز-رویداد دستاوردهای بومی سازی زیرساخت شبکه ملی اطلاعات با توجه به اهمیت نقش بومی سازی تجهیزات و سامانه‌های زیرساخت اطلاعاتی اطلاعات و با هدف ارتقای سطح باور ملی در امکان پذیر بودن کاهش وابستگی در حوزه فناوری‌های پیشرفته برگزار گردید.

 
در این رویداد مسئولین و مقامات کشوری از جمله وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، دبیر شورای عالی فضای مجازی، رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و همینطور سایر مسئولین بخش‌های دولتی و خصوصی کشور از غرفه شرکت افرانت بازدید نمودند.
 
شرکت افرانت با حضور در این رویداد از آخرین دستاوردهای خود در زمینۀ خدمات دیتاسنتر، شبکۀ توزیع محتوا و خدمات ابری رونمایی نمود.
 
در این رویداد سلسله گفتگوهای تخصصی نیز حول محور توسعه مراکز داده، موانع سرمایه گذاری در بخش مراکز داده و همینطور میزهای گفتگوی تقاضا محور فی مابین شرکت افرانت و تأمین کنندگان برگزار گردید.
 
این رویداد در روزهای سوم و چهارم اسفند ماه ۱۳۹۹ در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
منبع:ictna

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو