سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

واعظی: نباید از مزایای بی‌نظیر فضای مجازی غافل شویم

واعظی

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱:۴۹


رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه باید باید تلاش ما بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد، گفت: به دلیل اینکه آسیب کوچکی در فضای مجازی هست نباید از مزایای بی نظیر آن غافل شویم.

تیک نیوز- محمود واعظی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های مخابرات استان اصفهان افزود: فضای مجازی ۲ بخش دارد یک بخش مربوط به کسب و کار، آموزش و فعالیت و بخشی مربوط به اقداماتی است که نباید صورت بگیرد که با این بخش از فضای مجازی مخالفیم.
 
افتتاح طرحهای مخابراتی اصفهان با ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار
 
وی ادامه داد: همواره شاهد این هستیم که اپراتورهای مختلف طی این سال‌ها متوقف نشدند و همیشه فعالیت‌ها به عنوان خدمت رسانی آماده بود امروز شاهدیم در استان اصفهان ۱۰۵۰ طرح با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به افتتاح رسیده است.
 
رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: طی هشت سال گذشته اقدامات بزرگی در بخش وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران، همراه اول، ایرانسل و رایتل در سراسر کشور صورت گرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته با شیوع کرونا اگر توسعه مخابرات در کشور نبود خدمات دولت به مردم، بخش خصوصی سرگرمی‌های مختلف و آموزش‌ها در سطح وزارت علوم، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با مشکلات متعددی روبه رو می‌شد.
 
واعظی گفت: یکی از افتخارات دولت این بود که بستری فراهم شد تا دوران سخت کرونا برای مردم آسان شود و علاوه بر فعالیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف ایجاد شد توجه ویژه به روستاها صورت گرفته است.
 
به گفته وی در وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایرانسل و همراه تفاوتی میان مردم شهر و روستا قائل نشدیم.
 
استان اصفهان دارای سه میلیون و ۸۲ هزار و ۹۴۶ شماره تلفن ثابت است، ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۸۴۸ شماره آن مشغول به کار است و براین اساس ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان ۴۷.۴۲ درد است.
 
 رییس دفتر رییس جمهوری به منظور ارزیابی طرحهای سفر استانی دولت و افتتاح شماری از طرح‌های عمرانی و تولیدی عصر روز پنجشنبه وارد اصفهان شد و در فرودگاه شهید بهشتی این شهر از سوی عباس رضایی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.
 
به گزارش ایرنا، محمود واعظی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری  تاکنون زمان مخابره این خبر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان شرکت کرد.
 
وی همچنین امروز با حضور در گلزار شهدای اصفهان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
 
افتتاح پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، آغاز عملیات اجرایی خط ۲ قطارشهری از سمت غرب شهر اصفهان، افتتاح مجموعه ورزشی ولایت دانشگاه اصفهان، افتتاح طرح شرکت قطورسازان اسپادان(تولید انواع لوله اسپیرال) و افتتاح طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های امروز محمود واعظی به استان اصفهان  اعلام شد.
منبع: ایرنا
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو