پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب رضایت مشتریان و ارتقاء جایگاه برند شرکت مخابرات، اولویت اصلی می باشد

مخابرات ایران

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶:۴۲


سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از مرکز تماس ۲۰۲۰ مخابرات منطقه تهران واقع در مرکز مالک اشتر بازدید کرد.

تیک نیوز-اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران اعلام کرد، مهندس سلطانی، سه شنبه ۱۲ اسفند ماه به همراه معاونان از مرکز تماس ۲۰۲۰ تهران بازدید کرد و از نزدیک با وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان آشنا شد.

 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه ۲۰۲۰ به عنوان ویترین خدمات مخابرات در کشور است، اظهار داشت کسب رضایت مشتریان و ارتقاء جایگاه برند شرکت مخابرات ایران، مهمترین اولویت ماست و تحقق این هدف، با هماهنگی بیشتر بین سامانه های فناوری اطلاعات و زیر ساخت های موجود امکان پذیر می باشد.
 
 
وی افزود اجرای درست و بهینه هر طرح فنی و ارائه خدمات مناسب در استان تهران، با مدیریت دانش و تبادل تخصص و تجربه ها، در سایر استان ها نیز قابل اجرا می باشد.
 
 
سلطانی در ادامه اعلام داشت باید تمرکز خود را به سمت پاسخگویی مکانیزه و اتوماتیک توسط سامانه ۲۰۲۰ معطوف کنیم و در این راستا افزایش کیفیت سرویس ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.
 
 
در این بازدید که معاونان شرکت مخابرات ایران، ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و تعدادی از مدیران منطقه تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت موجود سامانه ۲۰۲۰ و برنامه های در دست اجرا ارائه شد.
 
 
ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، ضمن توضیحاتی درخصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس ۲۰۲۰ ، اظهار داشت در سال جاری در راستای حفاظت و صیانت از سلامت همکاران و به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سالن ها،  بخش زیادی از اپراتورها بصورت غیر حضوری و دورکاری در منزل به تماس های شهروندان پاسخگویی و مشکلات آنان را برطرف می کنند.
 
وی همچنین به اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه تهران برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان اشاره و افزود با اجرای طرح های جدید، تحول زیادی در این حوزه اتفاق می افتد که در نهایت افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان را در پی خواهد داشت.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو