شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی‌های ویدیویی به صورت آنلاین برگزار می‌شود

بازی های رایانه ای

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰:۲۹


بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و آپارات گیم ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی‌های ویدیویی را به دلیل شرایط کرونا برای اولین به صورت آنلاین برگزار می‌کنند.

تیک نیوز- روابط‌ عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد: ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در رشته‌های کلش رویال، FIFA21 ،PS4و دو بازی ایرانی «فوتبالیستارز» و «بزن بهادر» به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 
ثبت‌نام برای شرکت در ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه از طریق سایت baazico.ir و به‌صورت آنلاین آغاز می‌شود و ظرفیت ثبت‌نام برای هر کدام از این رشته‌ها ۵۱۲ نفر است. تاریخ برگزاری دور مقدماتی مسابقات از اول تا ۷ خرداد تعیین شده است و زمان برگزاری دور نهایی که در روزهای پایانی خرداد خواهد بود، متعاقبا اعلام می‌شود.
 
براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام مراحل ثبت‌نام، تایید هویت، قرعه‌کشی ثبت نتایج و معرفی قهرمانان به‌صورت آنلاین و با نظارت تیم داوری و پشتیبانی انجام خواهد شد. مرکز مشاوره و تماس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با شماره ۰۲۱۵۸۱۲۹ آماده پاسخگویی به سوالات مخاطبان در خصوص روند برگزاری این مسابقات است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو