پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اطلاعیه سازمان نظام صنفی رایانه ای؛

الکامپ ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

الکامپ

پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳:۴۲


سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد: نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با رعایت جدی تمامی پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی ۱۸ تا ۲۱ تیرماه برگزار می شود.

تیک نیوز-سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در اطلاعیه ای با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مدنظر ستاد مقابله با ویروس کرونا در برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: با رعایت همین پروتکل‌ها و شیوه نامه‌ها تاکنون نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی و نمایشگاه بین المللی قیر و آسفالت در روزهای گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده و چند نمایشگاه دیگر نیز تا قبل از برگزاری الکامپ، برگزار خواهد شد.

از جمله این نمایشگاه‌ها می‌توان به نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، نمایشگاه بین المللی محیط زیست، نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی و نمایشگاه بین المللی سنگ‌های تزئینی و معدن اشاره کرد.

در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ نیز تلاش شده تا با فراهم آوردن امکانات بهداشتی لازم، تعریض راهروهای سالن‌ها و فعال کردن پخش زنده بخش‌های مختلف نمایشگاه، گامی مهم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برداشته شود.

ثبت نام متقاضیان الکامپ ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه آغاز شده و علاقمندان می‌توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سایت این نمایشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع:مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو