دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین خودرو برقی ساخت ITMC به زودی رونمایی می شود

دکتر نصیری

سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷:۰۹


شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت خودرو سازان جنوب، جهت تولید خورو و موتور سیکلت الکتریکی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

تیک نیوز- جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین ITMC و شرکت خودرو سازان جنوب، صبح امروز سه شنبه 15 تیرماه با حضور دکترروح الله نصیری مدیرعامل و دکتر جمشید آقایی، رئیس هیئت مدیره ITMC و دکتر سیامک حجت مدیرعامل شرکت خودرو سازان جنوب، دوتن از نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلام و مدیر کل صنعت ومعدن استان و جمعی از مدیران دو شرکت در محل کارخانجات مخابراتی ایران واقع در شیراز برگزار شد.

براساس این تفاهم نامه قراراست خط تولید انواع موتور سیکلت و خودروهای الکتريکی با مشارکت دو شرکت راه اندازی و به زودی از اولین خودرو برقی به نام اکسیژن در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران رو نمایی شود.

دکتر نصیری، عضو هیئت مدیره  و مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران در این مراسم با اشاره به پتانسیل های شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در حوزه پژوهش و تولید محصولات گوناگون گفت: افق دید شرکت، حرکت به سمت تولید محصولات جدید بر پایه تکنولوژی روز بوده که در این راستا، دستگاه ونتیلاتور در حوزه پزشکی، سامانه برنامه ریزی آبیاری هوشمند در حوزه کشاورزی و سامانه کنترلر بارهای کنترل پذیر در حوزه انرژی از جمله محصولات نوین تولیدی شرکت بوده است.

دکتر نصیری، انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت خودروسازان جنوب و حرکت به سمت تولید خودرو و موتور سیکلت برقی را درراستای تولید محصولات نوین دانست و در این خصوص خواستار توجه مجلس و دولت به این امر مهم شد.

وی اظهار امیدواری کرد: کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت خودرو سازان جنوب بتوانند در آینده ای نزدیک، موتورسیکلت و خودروهای برقی ساخت این دو شرکت را روانه بازار نمایند.

دکتر حجت، مدیر عامل شرکت خودروساران جنوب نیز ضمن تشکر از حسن همکاری کارخانجات مخابراتی ایران، شرکت ITMC را از جمله شرکت های معتبر و قدیمی کشور دانست که حسن سابقه و کارایی آن همیشه مشهور بوده است.

وی اظهار داشت: تا پایان شهریور از اولین خودرو برقی به نام اکسیژن در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران رو نمایی می شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو